OMLOOP VAN VLAANDEREN 2024

STADEN RALLY 2024

TBR RALLY 2024

YPRES RALLY 2024

WERVIK RALLY 2024

MONTEBERG 2024

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

ORC RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Kortrijkzaan Tuur Vanden Abeele treedt komend weekend tijdens de Geko Ypres Rally een laatste keer aan met de Volkswagen Polo s2000. De ambitie is er echter niet minder om. “We willen op zijn minst onze dertiende plaats van vorig jaar herhalen. Een stek in de top tien is onze ultieme droom.”

Terwijl de nieuwe Mitsubishi Group A volledig klaargestoomd wordt voor het najaar, kruipt Vanden Abeele voor dé grootste afspraak van het jaar nog eens in de Polo uit de stallen van Godrive. “Onze nieuwe aankoop is volledig beletterd en zal te zien zijn in een VIP-tent van Geodynamics langs een van de proeven. Maar komend weekend gaan we weer op pad met de Polo. We gaan proberen om er zoveel mogelijk uit te halen”, aldus Vanden Abeele. “Ik wil het tempo van vorig jaar opdrijven en zo op regelmaat een mooie plaats bemachtigen. Vorig jaar was Ieper een van onze beste rally’s. We hopen dus onze dertiende plaats op zijn minst evenaren. Ook mijn co-rijder Steven Vyncke is supergemotiveerd.” Normaal neemt burgemeester van Kortrijk Vincent Van Quickenborne de taak van co-rijder op zich in Ieper, maar hij moet helaas verstek geven wegens een te drukke agenda.

Het deelnemersveld mag dan al kwalitatief en kwantitatief iets minder zijn dan vorig jaar, toch blijft de Polo-rijder nuchter. “We moeten realistisch blijven. Bovendien moeten we ook het weer afwachten. Het type banden is beperkt, dus we moeten nog zien hoe de banden het doen bij regenweer.”

Het wordt voor Vanden Abeele ook de laatste rally met de Polo s2000. “Ik hoop voor het fantastische team van Gaby Goudezeune dat zowel Vincent Verschueren als ikzelf beiden probleemloos aan de finish geraken. Dat zou mooi zijn, want voor Gaby is het zijn thuiswedstrijd.”

Vanden Abeele zal niet aan de start staan van de shakedown. “Wij kunnen er meer verliezen dan winnen. We plannen wel nog een test in. Gaby heeft niets aan het toeval overgelaten en de volledige wagen gereviseerd. Er moeten dus zeker nog een aantal kilometers gereden worden om zeker te zijn dat alles goed draait.”

Vanden Abeele wil van de gelegenheid gebruik maken om ook zijn partners nog eens te bedanken. “We willen ook Ghelamco bedanken en alle eer aan doen, gezien het ook voor hen een thuiswedstrijd is.”

De Ypres Rally start vrijdagavond. In totaal moeten twintig slopende klassementsproeven worden afgewerkt, goed voor bijna 300 kilometer tegen de klok. Zaterdagavond, rond tien uur, weten we of Tuur zijn ambities heeft kunnen waarmaken. Tuur kreeg van de organisatie het nummer 25 opgekleefd.

De Ford Fiesta R2's en R1's zullen dit jaar weer enorm talrijk zijn aan de start van de topwedstrijd van het Belgische rallyseizoen. De Fords nemen zelfs een vijfde van het volledige startveld voor hun rekening. De jonge Nederlander Timo Van der Marel, de winnaar van de twee vorige manches van de Trophy, beseft dat hij niet op zijn lauweren mag rusten. Zijn achtervolgers in de Ford Fiesta SportTrophy zijn immers volgend weekend allemaal van de partij om hun kans te grijpen...

Thierry Neuville rijdt in Ieper buiten klassement voor de "0" met de gloednieuwe Ford Fiesta R5 ontwikkeld door M-Sport, een wagen die nog niet gehomologeerd is. Thierry zal ongetwijfeld met belangstelling de strijd in de Ford Fiesta SportTrophy volgen, want Neuville weet dat het daar allemaal begon voor hem in 2008. Als winnaar van de Ford RACB Rally Contest, maakte de jonge piloot uit Hünningen meteen indruk met zijn prestaties in zijn eerste volledige rallyseizoen.
Vijf jaar later is Thierry Neuville onze beste vertegenwoordiger in het Wereldkampioenschap. Hij is trouwens ook de beste vertegenwoordiger van Ford en M-Sport in het WRC. Heel wat jonge piloten die in Ieper in de Trophy aan de start komen dromen ervan om in zijn voetsporen te treden. Maar, dan moeten ze eerst alle valstrikken op de proeven in de Westhoek ontwijken. Het kleinste foutje wordt op dit parcours immers onverbiddellijk afgestraft...
Timo Van der Marel, overtuigend winnaar van de Ford Fiesta SportTrophy in de Rally van Wallonië en de Sezoens Rally, begint aan de topwedstrijd als leider in de tussenstand. Ludovic Sougnez en Thibault Radoux, die elk een tweede plaats veroverden, willen natuurlijk hun eerste zege van het seizoen behalen. Kevin Van Deijne, een andere jonge Nederlander, wil eveneens schitteren in de Kattenstad, net als Tom Van Rompuy, prima derde in de tussenstand, en Guillaume De Ridder, die nog niet veel geluk had dit jaar.
Timo Van der Marel zal niet alleen kijken naar de tijden van zijn concurrenten in de Trophy, maar ook naar de prestaties van de andere smaakmakers in het Junior Kampioenschap, waarin hij goed geklasseerd staat, en van twee andere kleppers met een Ford Fiesta R2 die buiten de Trophy zullen rijden. De Zweed Pontus Tidemand, de huidige leider in het Junior Wereldkampioenschap, en Luxemburger Hugo Arellano, een referentie met zijn Fiesta R2, willen natuurlijk de Nederlander verslaan.
In een moeilijke wedstrijd zoals de Geko Ypres Rally, goed voor zowat 300 km tegen de chrono, kunnen heel wat outsiders voor een verrassing zorgen en belangrijke punten scoren om hun kansen in het kampioenschap te behouden. Dat is de ambitie van Jamie Brown, Sylvain Droxler, Lloyd Seminara, Joachim Wagemans, Wim Carton, Nico Vanherzeele, Bjorn Deruyter en Jourdan Serderidis.
Vanaf dit jaar wordt er in het Europees Kampioenschap een Ladies Trophy georganiseerd. Ford zal ook vertegenwoordigd zijn! Evelien De Corte en Annemieke Hulzebos vormen immers een 100% damesteam in een Ford Fiesta R1. Met die Ford Fiesta R1 zullen ze zich ook trachten te mengen tussen de Fiesta's R2, want zij rijden ook mee in de Ford Fiesta SportTrophy. Maar, om punten te scoren, zullen ze eerst de 20 zware proeven tot een goed einde moeten brengen!

Na een uitmuntende voorbereiding met 2 overwinningen op rij (ORC Rally en Geko Rally van Wervik) lijken Melissa Debackere en Cindy Cokelaere volop klaar om hun kansen te verdedigen in de Peugeot 207 S2000 tijdens de Geko Ypres Rally. Welk resultaat het damesteam mag ambiëren weten ze zelf niet goed, maar dat er heel hard gereden en gestreden zal worden is een feit.

Gentlemendriver Philip Cracco komt samen met streekrijder Eddy Snaet aan de start met zijn Ford Fiesta in RRC-uitvoering.

Pieter Jan Michiel Cracco, net 18 kan eindelijk aan de start komen van een BK-rally en dit met zijn Peugeot 208. Copiloot van dienst is de ervaren Bjorn Degandt. Dit betekent meteen het startschot van een ontzettend druk rallyprogramma voor PJM, want vanaf de WRC rally in Duitsland zal Junior Cracco het officiële M-sport team vervoegen voor de rest van het junior wereldkampioenschap met een Ford Fiesta ST. De rest van het Belgisch kampioenschap zal PJM met zijn Peugeot 208 afwerken, mogelijks aangevuld met enkele onverhard rally’s in het buitenland.

Na de Geko Ypres Rally ruilt Philip Cracco zijn Fiesta WRC in voor een gloednieuwe Fiesta R5, de bedoeling is om net als zijn zoon aan de start te komen in Trier.

Wim Soenens zal net als de voorbije jaren de wegen openen met een VIP-wagen en enkele genodigden meenemen als copiloot. Dit zal afwisselend gebeuren met de ARDECA prodrive M3 en de pas aangekochte Porsche 996 GT3 in de kleuren van QualityStocklots.com. Spektakel verzekerd!

www.ncrs.be

Het team van KBRacing maakt zich na enkele jaren afwezigheid op om voltallig aanwezig te zijn in Boezinge.

Vooreerst hebben we Frank "Boothuis" Baert die afgelopen winter de Manta een volwaardige 400-look aangemeten heeft. Na de TAC werden enkele onregelmatigheden vastgesteld onder de motorkap en werd beslist een complete rebuild uit te voeren van de 400-blok. Momenteel is men druk bezig om deze motor af te werken zodat de wagen in topvorm aan de start kan verschijnen. Voor Frank wordt dit amper de 2de wedstrijd van het jaar, maar de jarenlange ervaring zal dit gebrek compenseren. Copiloot van dienst is Bjorn Pattyn.

Ook aanwezig in Ypres is Sam met de "Perfect-Talent" beetle. Na een succesvolle eerste deelname vorig jaar met de Vymetal-Ascona zal dit jaar de beetle voor het eerst de Ieperse wegen verkennen.
Ook hier is men volop bezig de laatste aanpassingen door te voeren, nadat afgelopen winter een volledig nieuwe beetle opgebouwd werd. Motor en ophanging krijgen de laatste aanpassingen zodat de strijd kan aangevat worden. Voor de gelegendheid wordt Sam genavigeerd door Yannick Breyne, die hiermee zijn 29ste opeenvolgende Ypres-Rally zal aanvangen.

Als laatste neemt ook Tobi "Kaze" Vandenberghe de start met de vertrouwde Kadett. Na een moeillijke seizoensstart heeft de wagen intussen bewezen betrouwbaar & snel te zijn met de nieuwe KB krachtbron. Getuige hiervan zijn de 2 podia in ORC & Wervik.
Het wordt een eerste deelname voor deze Ieper-rookie, maar hopelijk hebben de vele jaren als toeschouwer geleerd hoe het moet.
De vaste copiloot Bert Feys neemt wederom het rechterzitje voor zijn rekening.

Tot slot geven we nog even de startnummers mee
Tobi & Bert : 315
Frank & Bjorn : 327
Sam & Yannick : 338

Na de tegenslagen vorig jaar met de Manta B (ontsteking op Heuvelland 1 en de koeling op Hollebeke), komt LH Historicteam terug naar Ieper voor een hopelijk beter resultaat.

Gezien we afgelopen editie na KP Hollebeke constant top 10 tijden reden, hopen we met de Porsche nog wat dichter bij de koplopers te raken, maar dit zal gezien het deelnemersveld niet evident zijn.

Na ettelijke seizoenen met de Opel zullen de eerste km’s  wennen worden aan de wegligging van, en de PK-rijkere 911.

Met startnummer 316 wordt het voor Wouter de 2de deelname, co-piloot Nico is reeds aan een 7de toe.

Spijtig genoeg kan onze vaste serviceman er niet bij zijn door zijn deelname aan het WK bankdrukken, we wensen hem hierbij alvast veel succes.

Bij deze willen we nogmaals onze trouwe sponsors bedanken, omdat ze dit voor ons alweer mogelijk maken.

Nu enkel nog hopen op droog weer…

De rally van Wervik is voor ons geen succes geweest . Op zaterdagmorgen begon het te regenen waardoor de wegen er superglad bij lagen . Voor mij was het al enige tijd geleden dat ik met de escort reed , en beslisten we wijselijk om de eerste boucle safe af te werken en ons aan te passen aan de wagen .

We gingen vanaf de 2 boucle ervoor gaan , de wegen waren opgedroogd zodat we de pk’s konden gebruiken maar de mecaniek besliste er anders over . Bij het verlaten van de service kwam er opeens een piepend geluid naar boven , eerst dachten we aan een riem die slipte maar dit was echter niet correct . Tijdens de verbinding naar de 2 de proef begon de koppeling een sterke geur af te geven en dachten we dat het game over ging zijn . We raakten nog net aan de tijdscontrole maar daar begaf het butérollement met als gevolg dat de drukgroep het ook begaf .

Dit was voor ons het einde , jammer maar nu op naar Ieper en hopelijk met meer geluk .

Voor foto’s en filmpjes kun je altijd op onze website terecht : www.mas-racing.be

Met een nieuwe motor was de rally te wervik een ideale test om de wagen perfect te krijgen voor de 50ste rally van Kurt Olivier en Tom Fieuw.  Daarom nam Carl Lagae het stuur over samen met Co Tom Fieuw om zo de motor in te rijden en de wagen aan te voelen in wervik.  Met gereduceerd vermogen in de Pinto escort werd wervik gereden en hier en daar wat testafstellingen verricht.

In de natte omstandigheden ’s morgens startten we met de nodige marge maar kwamen we na 2 KP’s toch 4de algemeen te staan.  Het droogde op en het vermogen begon parten te spelen waardoor we terugvielen naar een 6de plaats met enkele luttele seconden verschil.  Het bleef echter droog waardoor ons voordeel wegbleef maar met een 7de plaats algemeen en constante tijden (binnen 1 sec) kunnen we meer dan tevreden zijn met dit resultaat.

De nodige zaken worden nu op punt gezet om ieper aan te vatten.  De wagen gaf verder geen krimp dus het vertrouwen is er volledig en met start nummer 1 kregen we de kans de wegen schoon te vegen voor de nakomelingen.  Alvast bedankt hiervoor aan de organisatie voor deze kans.

 

Jolien: “Voor Brecht was dit de eerste keer aan de start als piloot in de Geko rally van Wervik. De eerste ronde was daardoor vooral het parcours aftasten. De nota’s klopten en het vertrouwen in de wagen als in elkaar was vanaf de eerste meter aanwezig. Op kp Wervik werden we toch even verrast door het gladde wegdek wat zorgde voor spektakel voor de vele toeschouwers. Terug op service werden we verrast door onze tijden,  16de algemeen  en 3de divisie 1-2. Vanaf toen besloten we toch mee te strijden naar een podium plaats.

Kp 5 (Kruiseke) was jammerlijk genoeg een domper voor ons. Door een lekke band aan het begin van het parcours verloren we +2.00min. Hiermee kwamen we op een 44ste plaats algemeen terecht. Weg was onze hoop op een goed resultaat. Na de nodige ‘peptalk’ van het serviceteam besloten we ons nog niet gewonnen te geven. We begonnen ronde 3 met nieuwe moed. Eenmaal gestart op kp 8 merkte Brecht dat er iets niet klopte aan de BMW. Tijdens een remzone brak de wagen uit en moesten we even het parcours verlaten. Brecht had de juiste uitweg gekozen waardoor we zonder ergs de koers verder konden zetten. Door ons ‘uitstapje’ waren we wel terug een 40-tal seconden kwijt. Kp 9 (Wervik) was een rondkoers en ook daar stond het geluk niet aan onze kant. Meer dan een volle ronde werden we opgehouden door een collega BMW-rijder. Met het tijdverlies van de vorige kp besloten we geen onnodige risico’s te nemen. Maar ook hier zagen we enkele seconden aan onze neus voorbijgaan.

Voor het ingaan van de 4de en laatste ronde stonden we 37ste algemeen en verrassend 3de in
divisie 1 -2. We moesten deze boucles foutloos kunnen afwerken om onze podiumplaats te behouden. Daarin slaagde Brecht door nog 2 besttijden in onze divisie te behalen! De laatste klassementsproef was ons hoofddoel de supporters amuseren maar natuurlijk ook finishen. Halfweg de proef hadden we nog af te rekenen met een afgebroken versnellingspook maar dit kon ons plezier niet meer bederven.

Het was voor ons een moeilijke rally met veel tegenslagen maar daardoor werd de verbazing en vreugde alleen maar groter toen we merkten dat we hadden afgeklokt op een mooie 2de plaats in divisie 1 -2 en 1ste plaats in de klasse!

Bedankt aan mijn piloot, Brecht Hoorne, het serviceteam en de talrijke supporters langs de wegen!”

Zo, net de Rally van Wervik achter de rug en deze was wel wat heftig in alle opzichten. Uiteindelijk zijn we 7e in de klasse geworden en 66e algemeen (van de 81 aangekomen teams) De wedstrijd zelf : dat Mitch de wagen niet spaarde was al duidelijk vanaf de eerste ronde, waar we al een achterste spatlap verloren hadden onderweg. De tweede ronde hadden we de rechterzijspiegel onderweg ergens geraakt en waren we bijna op KP Geluwe na het onverhard in een gracht terecht gekomen, maar dankzij Mitch werd dit vermeden. Dan op naar de derde ronde waar we het toch wel even zeer warm gehad hebben tevens op KP Geluwe, waar de achterkant van de wagen opeens wegschoof na een Links 15 couperen. De wagen schoof met de neus richting een huis die we nog net hebben kunnen vermijden, maar als reactie daarop smeet Mitch het stuur over naar rechts waardoor we daar dan net een gracht konden vermijden en dit terwijl de wagen nog altijd achteruit aan het schuivan was en waar we met het linkerachterwiel net de gracht konden vermijden. Dus dan even verderop gedraaid met de handrem en terug weg. Daar waren we wel degelijk enorm goed weggekomen want de Civic zou er achteraf niet meer zo goed uitgezien hebben... Dan was het de beurt aan KP Kruiseke en vervolgens KP Wervik, waar de wagen voor ons van de weg was geschoven en we deze twee maal dienden te passeren door een veld. Dan de laatste ronde nog "kalm" afgewerkt en finish !!!
En nu op naar mijn 49e wedstrijd. Waarschijnlijk de Rally van Staden, waar ik nog een piloot dien voor te vinden.

Het is een verhaal over vriendschap en zeker ook het begin van een mooi avontuur voor twee grote rallyliefhebbers. Eerder dan - wegens gebrek aan budget, of wat had u gedacht - voortijdig de handdoek te gooien, besloten Pieter en Bernd om hun krachten te verenigen en zo op 28 en 29 juni samen aan de start van de Ypres Westhoek Rally te staan. Ze zullen elk om beurt de Skoda Fabia S2000 van het Italiaans DP Autosport besturen, een wagen die in de kleuren van Aarova en Easy Fleet over de West-Vlaamse rallywegen zal scheuren.

"Toen we dit project uit de doeken deden, werden we overal gek verklaard", schatert Pieter, in 2001 al winnaar in Ieper. "Maar uiteindelijk zei iedereen 'Waarom niet?' en vinden ze ons idee zelfs goed."
Origineel is het alvast. Nooit eerder deelden twee toprijders dezelfde cockpit, laat staan dat ze samen over de spéciales zouden rijden. "Zie je dit Snijers en Droogmans al doen? Ik heb een minimale ervaring als corijder, toen ik in 1997 naast Frank Broekaert zat. Maar sinds ik zelf rij heb ik schrik als ik aan de rechterkant van de auto zit. Het is nu al zeker dat diegene die de rol van corijder vervult zal afzien, maar we doen het elk om beurt. Ik heb nu al stress omdat ik schrik heb een keer niet op tijd in te klokken."
Maar het belangrijkste is dat ze zich zeker en vast zullen amuseren tijden dit buitengewone avontuur.
"We hadden het liever tegen elkaar opgenomen, ja. Maar we zouden allebei teveel hartzeer hebben gehad mochten we langs de kant moeten toekijken hoe de anderen rijden. Door de crisis vind je veel minder budget dan in het verleden. Het wordt trouwens voor ons beiden pas onze eerste rally van het seizoen. Maar deze kans wilden we niet laten liggen."
Gezien de omstandigheden zijn de ambities beperkt... of toch niet?
"Het eerste doel is ons amuseren. Eurosport, dat ons ondersteunt, zal een camera in de wagen plaatsen en volgens mij zullen de kijkers dat zeker kunnen appreciëren. Wie weet kunnen ze zo ook al eens lachen. Loix, Breen en Bouffier zullen buiten ons bereik liggen. We willen echter nog een dag gaan testen, maar daarvoor ontbreekt voorlopig het nodige budget. Gezien het deelnemersveld lijkt een top-5 me haalbaar, misschien zelfs een podium als er vooraan veel wegvallen."
Wie rijdt welke proef?
"We moeten daarover beslissen in functie van wat mogelijk is. We moeten al rekening houden met het feit dat Pieter 10 centimeter kleiner is dan ik", lacht de laatste winnaar van de Rallye du Condroz. "We zullen ieder onze proeven kiezen en die tweemaal afwerken. We kennen het parcours goed, dat is een voordeel, maar wie weet rijden we verloren in een verbinding, laat ons echter hopen van niet!".
Het avontuur van het duo Pieter en Bernd krijgt de steun van heel wat mensen met een hart voor de rallysport, waaronder Eddy Chevallier, die de peter is van het project. Dit verhaal zullen ze alvast aan hun kleinkinderen kunnen vertellen!

Wim Soenens : "Schoonbroer Didier Vanwijnsberghe rijdt in mijn plaats met de Subaru S9 in de Geko rally van Wervik samen met co Jan Lavaert! Deze middag kreeg ik het goede nieuws dat we met Qualitystocklots.com het hoogste bod hebben op een gigantisch lot sauna's, fitnesstoestellen en gasbbq's uit Frankrijk. Daarom moet ik morgen naar Parijs om alles te inventariseren. Volgende week start een nieuwe verkoopsactie en we willen de nieuwe goederen er absoluut bij dus moeten ik me daar op concentreren ipv op de rally. En Didier die vindt het helemaal niet erg..."

Tom Fieuw : "Zoals we jullie laatst lieten weten moesten we noodgedwongen ons programma 2013 aanpassen daar de motor van de Escort de geest gaf in de Rally de Wallonie.
Ondertussen heeft het team van XRST bergen werk verzet en is de Escort weer klaar.
De volgende wedstrijd van Kurt en Tom - de 50ste samen! - is dus eind juni de Ypres Historic Rally maar de wagen komt dit weekend ook al aan de start van de Rally van Wervik. Deze wedstrijd zal Carl Lagae - "mister XRST" zelf - het stuur nemen en voor de gelegenheid genavigeerd worden door Tom Fieuw.
Bedoeling van deze wedstrijd is de wagen / motor testen in wedstrijdvorm om zo de wagen 100% klaar te zetten voor Ieper.
Carl heeft sinds begin 2012 al enkele keren met de ( veel krachtigere ) Escort van Daniel Verschaeve zeer mooie resultaten bij elkaar gereden in regionale VAS wedstrijden. Bedoeling van deze deelname is de wagen testen maar ongetwijfeld mogen mooie passages verwacht worden.
De organisatie heeft het gelegenheidsduo de eer gegeven de wedstrijd te openen, wat dus betekent dat we zaterdag met nummer 201 als eerste deelnemer vertrekken."

Productiehuis Eyeworks heeft voor Alltec Seys gekozen als één van de wagenleverancier voor een gloednieuwe Eén-reeks " EIGEN KWEEK" , die ten vroegste in het najaar te zien zal zijn op TV één !

De serie vertelt het verhaal van een familie aardappeltelers uit het West-Vlaamse Wijtschate. Hoofdrollen zijn voor Dirk Van Dijck, Sien Eggers, Wim Willaert, Sebastien Dewaele en Rhoda Mae Montemayor;
Na een financiële tegenslag besluit een familie aardappelboeren wiet te gaan kweken om het hoofd boven water te houden. Ook Maaike Cafmeyer, Rudi Delhem, Stefaan Degand en Liesa Naert werken mee.

Eén van de hoofdpersonages ( Wim Willaert ) zal met de Alltec Seys – historic rallywagen Opel Kadett C 2.4 rijden. Hiermee zal hij tijdens de 6-delige reeks gezien worden als zijn vast voertuig .

We zijn in dit avontuur gestapt om 1 rallywagen te leveren , uiteindelijk zullen we voor 6 verschillende auto's zorgen.
Onze éérste Opel Kadett heeft reeds de eerste vier draaidagen achter de rug. Het is indrukwekkend met welke enthousiast team dit gerealisseerd wordt.

De tweede Kadett is nog in opbouw , maar wordt volgende week reeds verwacht op de filmset .... Het worden dus nog drukke dagen in onze werkplaats.
De twee Kadetts worden te huur aangeboden ! Wie met een snelle 2.4 wil rijden, die trouwens in dit najaar op tv zal komen, kan ons vrijblijvend contacteren.

De 2 auto's zijn nog vrij voor de Ypers Westhoek Rally . Autosportshop Alltec Seys: 057/36.30.31

e-mail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , website : www.alltec-seys.be