Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Geko Ypres Rally 2013 : mooie 10de plaats voor het team Olivier Kurt - Fieuw Tom bij de Historics .

Vorig weekend kwamen we, na een goede testrit, goed voorbereid aan de start van de Ypres Historic Rally.
Er stonden 178km tegen de chrono op het programma en dit verdeeld over 15 proeven, waarvan 11 verschillende.
Een kijk op het deelnemersveld leerde ons al snel dat een goede klassering niet evident zou zijn want er stonden veel snelle wagens en piloten aan de start.
Onze ervaring leerde ons echter dat de Ypres Historic Rally een uitputtingsslag is en de moeilijke weersomstandigheden op vrijdag zorgden er voor dat het allemaal nog iets moeilijker werd.
Op vrijdag moesten we naast 2 keer KP Boezinge ook KP Mesen en KP Langemark rijden. We reden met de nodige marge en konden foutloos de eerste wedstrijddag afsluiten op een 20ste plaats algemeen. Aangezien de regen eigenlijk een beetje onze bondgenoot was t.o.v. veel krachtigere wagens verwachtte ik dat het voor ons moeilijk zou zijn op zaterdag om op de droge wegen stand te houden, laat staan grote stappen vooruit te zetten in het klassement.
Na drie proeven op zaterdag bleek dat we echter meer deden dan stand houden want voorzichtig schoven we op in het klassement.
Een 9de tijd algemeen (!!!) op de selectieve KP Kemmelberg deed ons zelf springen naar een 14de plaats algemeen.
Na KP Heuvelland stonden we zelfs al 13de alvorens naar de twee proeven te trekken in Frankrijk.
We konden daar die positie vasthouden en waren klaar om op de langste KP ( Hollebeke - 28.82km ) ons beste beentje voor te zetten.
Net vertrokken op deze proef kregen we echter een klein probleempje waardoor we het volle vermogen van de motor niet konden gebruiken.
In plaats van op te schuiven naar voor slaagden we er toch in onze plaats te behouden.
Tijdens de service lostte het team van XRST het euvel op en we konden vertrekken voor de laatste drie proeven.
We hielden een correct tempo aan en verbeterden onze tijden t.o.v. de eerste doortochten 's middags.
De laatste lus reed de Escort weer perfect en we eindigden finaal dus op de 10de plaats algemeen!!!
Dit is ongetwijfeld één van de beste resultaten van het team en dit in de 50ste wedstrijd samen en dan ook nog eens op Kurt zijn verjaardag.
Zonder de steun van de trouwe sponsor en ons team ( De Peters en XRST ( Carl Lagae en co )) was dit onmogelijk.
We zijn blij en trots dit te hebben kunnen waarmaken en we zouden er graag nog vele jaren samen aan toevoegen.
Hoe het programma er dit jaar nog zal uitzien is nog niet duidelijk.
De nieuwe motor heeft een serieuze hap gekost uit het budget maar we hopen toch nog te kunnen in actie komen dit najaar.