Van 25 tot 27 juni zullen alle toppers van het Europees rallykampioenschap weer te gast zijn in Ieper, waar hen een verrassing van formaat wacht. Niet alleen de logo's en bijpassende merchandising van de Ypres Rally wordt voor de 51ste editie in een nieuw kleedje gestoken, maar met het Ieperse bedrijf CID LINES® en hun merk Kenotek® heeft organisator Superstage ook een nieuwe hoofdsponsor aangetrokken. De Kenotek® by CID LINES® Ypres Rally begint aan een nieuw hoofdstuk van de internationale klassieker in West-Vlaanderen.
"CID LINES® biedt al 27 jaar innovatieve oplossingen voor alle hygiëne-aspecten in de volledige voedselketen, maar ook voor de car- en truckwash industrie. Al onze reinigings- en ontsmettingsmiddelen worden in house ontwikkeld en worden op wereldniveau als top kwalitatieve producten aanzien. Onze chemici en ingenieurs werken voortdurend aan de verbetering van deze producten die geëxporteerd worden naar meer dan 90 landen wereldwijd," verduidelijkt Koen Brutsaert van Kenotek® by CID LINES®.
Onder de naam Kenotek® heeft CID LINES® een state of the art gamma aan innovatieve producten ontwikkeld voor het onderhoud en de verzorging van voertuigen. In België is Kenotek® marktleider met een gamma dat gericht is op alle bedrijven die op een of andere manier betrokken zijn bij Vehicle Care, van car washes, truck washes, garages tot workshops voor voertuigen en machines.
"We zijn heel trots dat we als Kenotek® by CID LINES® naamsponsor worden van de Ypres Rally. De rally heeft Ieper internationaal in de autosport op de kaart gezet en als Iepers bedrijf en wereldspeler hebben we natuurlijk een nauwe band met het topevenement in onze regio. Met het merk Kenotek® is CID LINES® toonaangevend dankzij innovatieve producten voor Vehicle Care. Ook de fonkelende en vooral hoogtechnologische rallywagens die in Ieper aan de start komen, worden steeds in de watten gelegd door hun mecaniciens en piloten. Kortom, Kenotek® en de Ypres Rally, het is voor ons een perfecte match om onze producten internationaal nog meer in de spotlights te zetten," vervolgt Helena Brutsaert van Kenotek® by CID LINES®.
Organisator VZW Superstage heeft een overeenkomst gesloten voor drie jaar met hoofdsponsor Kenotek® by CID LINES®.
"We zijn heel blij dat we met Kenotek® by CID LINES® een nieuwe hoofdsponsor kunnen presenteren. Een bedrijf met een stevige verankering in het Ieperse, maar tevens een innovatief bedrijf met wereldwijde uitstraling. Een partner die perfect past bij de Ypres Rally, een klassieker in de Ieperse regio, maar tegelijkertijd een topwedstrijd van het Europees kampioenschap Rally," vervolgt Jan Huyghe, Marketing Manager van het evenement. "Tot slot wil ik zeker ook Geko van harte bedanken voor de vijf voorbije jaren als hoofdsponsor. Samen maken we in juni weer een absoluut topevenement van de Kenotek® by CID LINES® Ypres Rally!"
"CID LINES® biedt al 27 jaar innovatieve oplossingen voor alle hygiëne-aspecten in de volledige voedselketen, maar ook voor de car- en truckwash industrie. Al onze reinigings- en ontsmettingsmiddelen worden in house ontwikkeld en worden op wereldniveau als top kwalitatieve producten aanzien. Onze chemici en ingenieurs werken voortdurend aan de verbetering van deze producten die geëxporteerd worden naar meer dan 90 landen wereldwijd," verduidelijkt Koen Brutsaert van Kenotek® by CID LINES®.
Onder de naam Kenotek® heeft CID LINES® een state of the art gamma aan innovatieve producten ontwikkeld voor het onderhoud en de verzorging van voertuigen. In België is Kenotek® marktleider met een gamma dat gericht is op alle bedrijven die op een of andere manier betrokken zijn bij Vehicle Care, van car washes, truck washes, garages tot workshops voor voertuigen en machines.
"We zijn heel trots dat we als Kenotek® by CID LINES® naamsponsor worden van de Ypres Rally. De rally heeft Ieper internationaal in de autosport op de kaart gezet en als Iepers bedrijf en wereldspeler hebben we natuurlijk een nauwe band met het topevenement in onze regio. Met het merk Kenotek® is CID LINES® toonaangevend dankzij innovatieve producten voor Vehicle Care. Ook de fonkelende en vooral hoogtechnologische rallywagens die in Ieper aan de start komen, worden steeds in de watten gelegd door hun mecaniciens en piloten. Kortom, Kenotek® en de Ypres Rally, het is voor ons een perfecte match om onze producten internationaal nog meer in de spotlights te zetten," vervolgt Helena Brutsaert van Kenotek® by CID LINES®.
Organisator VZW Superstage heeft een overeenkomst gesloten voor drie jaar met hoofdsponsor Kenotek® by CID LINES®.
"We zijn heel blij dat we met Kenotek® by CID LINES® een nieuwe hoofdsponsor kunnen presenteren. Een bedrijf met een stevige verankering in het Ieperse, maar tevens een innovatief bedrijf met wereldwijde uitstraling. Een partner die perfect past bij de Ypres Rally, een klassieker in de Ieperse regio, maar tegelijkertijd een topwedstrijd van het Europees kampioenschap Rally," vervolgt Jan Huyghe, Marketing Manager van het evenement. "Tot slot wil ik zeker ook Geko van harte bedanken voor de vijf voorbije jaren als hoofdsponsor. Samen maken we in juni weer een absoluut topevenement van de Kenotek® by CID LINES® Ypres Rally!"