Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Ford Pinto Cup : Kurt Olivier en XRST rijden het volledig kampioenschap.

Vorig seizoen eindigde voor ons team dramatisch met het verlies van Carl Lagae.
Na het ongeval beslisten we om onze helm aan de haak te hangen.
Hoe gepassioneerd ook we onze hobby beoefenden, de tol die toen betaald werd was het allemaal niet waard. Na enige tijd begon het toch weer te kriebelen en na meerdere gesprekken met onder andere de vrienden van het XRST Team werd beslist om te kijken of we toch niet zouden verder gaan. We weten allemaal dat Carl niet zou gewild hebben dat iemand zou stoppen met het beoefenen van deze fijne sport maar hoe, wat, waar en wanneer is nu misschien wel de grootste uitdaging. Carl zorgde er samen met zijn team altijd voor dat we in ideale omstandigheden konden rally rijden. “Het enige wat jullie moeten doen is rijden” zei hij altijd, al de rest keek hij wel voor. Zonder Carl kan XRST nooit meer hetzelfde zijn, hoe hard iedereen ook zijn best doet. Voor de service en de technische opvolging van de Escort proberen we in 2014 een samenwerking op te zetten met de mensen die deel uitmaakten van XRST en we kunnen ook rekenen op de steun van andere teams, waarvoor dank.
Binnen de wagen zelf is er ook een serieuze wijziging want in eerste instantie neemt Jasper Vermeulen de nota’s bij Kurt voor zijn rekening. Tom verlaat het team zeker niet maar een engagement voor een volledig kampioenschap is nu ( nog ) niet aan de orde. Waar het kan probeert Tom samen met De Peters Kurt en Jasper te steunen met raad en daad.
Jasper zelf is nu twee jaar actief als Co en dit zowel op provinciaal als nationaal vlak. Hij kijkt enorm uit naar deze uitdaging!
Wat het programma voor 2014 betreft neemt Kurt deel aan de nieuwe Ford Pinto Cup die n het lever geroepen werd door Christof Anckaert en Frank Caby. Met dit initiatief komen ze tegemoet aan de meeste opmerkingen van de Pinto rijders. Bedoeling van de Cup is om een “eerlijke” competitie te houden waar kameraadschap en plezier minstens even belangrijk is dan de rangschikking. Ook hiervoor van ons team alvast een dikke proficiat voor dit initiatief.
In functie van de Cup is het de bedoeling om aan volgende wedstrijden deel te nemen :
- Rallysprint van Moorslede (16 maart)
- TBR Rally (11 mei)
- ORC Rally (1 juni)
- 12 Uren van Wervik (14 juni)
- Rally van Staden (15 augustus)
- Hemicuda Rally (12 oktober)
- 6 uren van Kortrijk (23 november)
Naast dit kampioenschap proberen we ook nog deel te nemen aan de Ypres Historic Rally maar dit is nog onder voorbehoud.