Newest pictures

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2024

STADEN RALLY 2024

TBR RALLY 2024

YPRES RALLY 2024

WERVIK RALLY 2024

MONTEBERG 2024

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

ORC RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Short Rally Kasterlee : Johan Dekens 11 de plaats door problemen met de motorsturing .

Afgelopen zondag stond de 2e test van de Subaru op het programma. De shortrally van Kasterlee was de ideale gelegenheid om de wagen nog eens aan de tand te voelen. Enerzijds om nog wat meer ervaring op te doen met de auto, anderzijds om te zien welke wijzigingen of revisies er nog nodig zijn.

Na de shortrally van de Suikerstreek hadden we reeds enkele mankementen opgelost, enkel de motorsturing kon niet op korte termijn gerepareerd worden waardoor we in Kasterlee moesten starten met de settings van de vorige wedstrijd. We moesten het dus stellen met een “soft” afgestelde ALS en met lage turbodruk helaas. We konden dus niet meer doen dan gewoon wat extra kilometers maken met de auto en zien of er nog wijzigingen of reparaties nodig zijn.

De eerste ronde werd rustig gestart en meteen ergerde ik mij aan het gebrek aan vermogen.

De tweede en derde ronde konden we niet meer doen dan proberen aan te pikken bij de andere 4x4’s wat natuurlijk niet makkelijk was zonder het volle vermogen maar de tijden vielen al bij al nog goed mee.

In de laatste ronde werden er wat meer risico’s genomen en dat moest resulteren in betere chrono’s maar helaas verloren we op de voorlaatste KP heel wat tijd achter de Nissan 350Z. Op de laatste KP ging het vlot tot er ineens een probleem opdook met vermoedelijk de electronica van de diffs. Alles samen verloren we in de laatste ronde bijna 30sec. Zonder dit verlies had een plaats in de top 10 ergens rond de 6e à 7e tijd er zeker in gezeten, nu moesten we genoegen nemen met een 11e plaats algemeen.

De komende weken gaan we alles in het werk stellen om de gekende problemen te verhelpen zodat we misschien nog van start kunnen gaan in de East Belgian Rally eind september.

Graag wil ik het ganse team bedanken voor hun inzet voor en tijdens de wedstrijd.