Newest pictures

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2024

STADEN RALLY 2024

TBR RALLY 2024

YPRES RALLY 2024

WERVIK RALLY 2024

MONTEBERG 2024

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

ORC RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Verdienstelijke 7de plaats voor Tobi Vandenberghe in Etten-Leur.

Afgelopen weekend nam de gekende blauwe Kadett deel aan de GTC rally in Etten-Leur.
Jammergenoeg kon Tobi zich niet vrijmaken op vrijdag, dus waren we genoodzaakt deel te nemen aan de Short Rally op zaterdag.
Inschrijvingen, controle, verkenningen en rally allemaal op 1 dag.
Het beloofde dus een drukke dag te worden.

Co-pilote van dienst was Jolien Rassalle, die voor het eerst zou plaatsnemen in de blauwe Kadett.
2 passages per proef moesten volstaan om goede nota's te hebben en deze ook te controleren op juistheid.
De proeven bevatten geregeld wat onverhard, en dit moest ons in staat stellen om de verliezen te beperken vermits Tobi niet bang is van de betere onverhard passages.
We moesten immers strijden tegen modern en snel materiaal: Evo X, Clio R3, Civic R3, 208 R2, BMW M3, ....
De aanpassing tussen piloot & co-piloot verliep vlekkeloos en de eerste proef werd een 7de tijd genoteerd.
Hiermee bewezen we direct dat ons hoge startnummer 24 ietwat onterecht was.
Op de centrum proef in Etten-Leur met de brede banen en ronde punten was het tijdverlies telkemale iets groter.
De ophanging van de wagen heeft geen afstellingsmogelijkheden, en hier was een circuit afstelling zeker tot zijn recht gekomen.
Deze proef had mijns inziens ook weinig met rallyrijden te maken, maar voor het publiek was dit natuurlijk een leuke proef.
Verschillende passages, drankgelegenheden, veel schuifwerk....
Na een ultra korte service van 10 minuten stonden proef 3 en 4 op het programma.
Met 2x een 7de tijd bewezen we dat de eerste proef geen one-shot geweest was.
De 2de lus werd eveneens vlekkeloos afgewerkt, en finaal werd de 7de plaats ingenomen.
Om met de gekende woorden af te sluiten
Wat hebben we vandaag geleerd :
1.Hadden we ons kunnen vrijmaken om bij de historics te rijden, dan was een eerste plaats zeker mogelijk geweest.
2.De Nederlandse organisatie voorzag bij elke finish gratis flesjes water, en in de regroup werden zelf sandwiches voorzien. Leuk initiatief !
3.dikke pluim voor de GTC organisatie, die 3 rally's tegelijk kan organiseren in dergelijke krappe timing op een beperkt geografisch gebied.