Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

East Belgian Rally 2015 : Het mag blijkbaar niet lukken voor Chris Van Woensel.

Het mag blijkbaar niet zijn voor Chris Van Woensel en Rik Snaet met hun Mitsubishi Lancer WRC05. Na een prachtige start in de East Belgian Rally, met een voorlopige leidersplaats na drie klassementsproeven, werd het Yokohama-team opnieuw geveld door mechanische problemen. Ondanks een volledige revisie en een optimale voorbereiding in Oudenaarde, moest Chris weer vroegtijdig de strijd staken. Om moedeloos van te worden...
"En toch is het een fantastische machine, deze Mitsubishi Lancer WRC05," vertelt Chris. "Als het goed gaat, is het een fenomenale wagen om mee te rijden. We draaiden in Sankt-Vith een snelste tijden en stonden na drie proeven aan de leiding, maar ik heb niet het gevoel dat ik al het maximum uit de Lancer heb gehaald. Alleen ging het weer mis. Op de vierde proef, Sankt-Vith, schakelde de motor plots over naar zijn veiligheidsmodus. Dat betekende minder power en in de road modus kan je ook niet meer schakelen met de paddles aan het stuur. Op de volgende proef hadden we weer hetzelfde probleem. Af en toe ging de motor in zijn noodstand, terwijl het vermogen even later weer terug kwam..."

Tijdens de service kon het probleem niet verholpen worden. Omdat de Mitsubishi ook in Büllingen weer haperde, besloot het team de handdoek in de ring te gooien.

"We verloren een 20-tal seconden per proef en dan heeft het geen zin om verder te rijden. We hebben contact gehad met MML in Engeland en mogelijk ligt de oorzaak bij de Power Box, die zorgt voor de elektronische aansturing. Er waren wel meer zaken die wezen op een elektronisch probleem. Op een bepaald moment ging mijn ruit niet meer elektrisch naar beneden, wanneer ik stil stond gaf de display aan dat we 16 km/h reden, tijdens het rijden gaf de display aan dat we in achteruit stonden, de brandstofmeter werkte niet meer... Er zat duidelijk een storing in de elektronica..."

Weer een enorme ontgoocheling voor Chris en Rik, die in de East Belgian Rally mee streden voor de algemene overwinning. Het is moeilijk om telkens opnieuw de batterijen op te laden wanneer de pech blijft aanhouden...

"Op dit moment zit de moed even in onze schoenen, maar als we eens een wedstrijd zonder problemen af kunnen werken, dan zit er veel potentieel in onze Mitsubishi. Hopelijk lukt het in de Condroz Rally wel..."