Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Omloop van Vlaanderen 2012 : Verslag Claerhout-Vandeputte .

Met een deelnemersveld zoals dit jaar, dikke Porsche’s van Janssens-Deveux-Decock-Delplace en de Belgische top sinds jaren, Lietaer en Droogmans en met de weinige verkenningen die we konden doen door het drukke agenda van mijn Co Piero zou het voor ons alvast een rustige start worden zonder al te veel stress,om te zien met wie we ons konden meten.

Vrijdag avond waren we dan ook heel verrast toen bleek dat we op de eerste kp al meteen goed waren voor een 3de tijd op slecht 4 sec van de snor en op slechts 2 sec van de moderne historic porsche van Janssens die bijna dubbele pk’s heeft als onze Opel.

Op kp 2 reed er blijkbaar een busje op het parcours waardoor Janssens prompt de kp staakte, zijn helm uittrok en zich naar de finish begaf, dit kwam hem bijzonder goed uit , want zo konden ze de versnellingsbak wisselen die stuk was. De eerste 7 deelnemers konden dus geen tijd neer zetten en kregen een normtijd gelijk aan de snelste tijd op deze proef, de onze dus, waardoor we ’s avonds onze wagen mochten parkeren op een welverdiende 3de plaats.

Het beloofde zaterdag een bikkelharde strijd te worden, en dat was er meteen aan te zien, op kp 1 kregen we al direct 10 sec aan de broek van de snor, tijd dus om wakker te worden en voluit te gaan, en dat waren we op kp2 aan het doen tot op 1km voor de finish mijn stuur plots een flinke slag kreeg en we dachten lek te hebben gereden, enkele seconden daarna konden we nipt vermijden om van de weg te geraken toen ons wiel helemaal onder de auto verdween, we konden nog net over de finish geraken met alsnog een behoorlijke tijd slechts 10 sec trager als de best tijd en dit op 3 wielen.

Het bleek een kogelgewricht te zijn die het had begeven, we probeerden nog om het zelf te herstellen met wat instructies van Dhr Luc Bouckaert ( waarvoor nog eens bedankt Luc) en dat lukte ook, maar op de verbinding naar de volgende kp kwam het gewricht weer los, voor zowel onze veiligheid als dat van de toeschouwers beslisten we dan om de wedstrijd te staken. Spijtig , want we hadden alweer zicht op een podiumplaats .

Pech blijft ons dus achtervolgen, volgende afspraak is de TBR rally, hopelijk blijven we daar van pech gespaard en kunnen we eindelijk eens feestje vieren !!!