Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Sezoens Rally 2015 : Loix-Gitsels willen in stijl afscheid nemen van ŠKODA S2000.

Aanstaande zaterdag wordt in Bocholt en omstreken de Sezoensrally georganiseerd, de vijfde van in totaal negen wedstrijden van het BK Rally. Dankzij de tweede plaats in de rally van Wallonië prijkt Freddy Loix na 4 wedstrijden helemaal bovenaan in de tussenstand van het BK.

Johan, ikzelf, de BMA-Autosport familie en de mensen van ŠKODA België willen in stijl afscheid nemen van de ŠKODA S2000” zegt Freddy Loix. “Of dat ook daadwerkelijk gaat lukken is voor een groot deel afhankelijk van de weersomstandigheden. Bij droog weer is de Sezoensrally een snelle wedstrijd en dan wordt het moeilijk. Als het regent wordt het een interessante wedstrijd en zijn er mogelijkheden. Uit de statistieken blijkt dat we in de voorbije 34 wedstrijden slechts één keer hebben moeten opgeven met mechanische problemen. Onze ŠKODA is oerdegelijk en betrouwbaar. De Sezoensrally is een zware wedstrijd, eentje waar de transmissie het enorm hard te verduren krijgt. De overgang van gravel naar asfalt en omgekeerd is bijzonder zwaar voor de mechaniek. Hier hebben we toch wel een voordeel ten opzichte van de concurrentie.”

Een ander voordeel dat het duo Loix-Gitsels heeft is ervaring op onverhard. “We hebben dit jaar al veel onverhard testen gedaan” zegt Johan Gitsels. “80% van het testwerk voor Michelin gebeurt op onverharde wegen en het testwerk voor ŠKODA, met de R5, gebeurde gedeeltelijk op gravel. Dat is een enorme troef en die moeten we uitspelen. Ten opzichte van vorig jaar is er procentueel minder gravel in de Sezoensrally. De organisatoren hebben een nieuwe klassementsrit uitgewerkt, eentje die volledig verhard is. Afgaande op de onboardbeelden op de website kan ik concluderen dat het een bijzonder snelle rit is, eentje waar we rondjes moeten rijden.”