Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Rally de Wallonie 2015 : Polle Geusens - Peugeot 208 R2 : Carte blanche.

Na zijn foutloos optreden in de TAC Rally, waar de punten voor het Junior BRC centraal stonden, wil Polle Geusens in de Rally van Wallonië nog eens voluit voor de overwinning strijden. Natuurlijk zal hij de punten voor het Junior BRC niet laten liggen, maar deze keer krijgt hij van sponsor John Eggerickx carte blanche om de strijd aan te gaan in de sterk bezette klasse RC4.
"Er is veel meer concurrentie in R2 dan in Tielt en dan wil ik graag voluit strijden voor wat ik waard ben," vertelt Polle Geusens. "Met Xavier Baugnet, Cédric De Cecco, Caren Burton, Adrian Fernémont en Stephan Hermann, staan er een paar serieuze kleppers aan de start. Maar, de snelle proeven liggen me wel. We zullen zien hoe ver we komen."
Altijd zal de Peugeot 208 R2 op en top geprepareerd aan de start komen. Polle laat niets aan het toeval over. "We hebben alles weer gecontroleerd en de slijtage aan het sperdifferentieel was aanzienlijk, dus dat hebben we vervangen. De Rally van Wallonië is een erg lange wedstrijd, met 250 km tegen de chrono. Dan kan je niets aan het toeval overlaten. Als piloot heb ik altijd wel respect voor de mechaniek."
Twee jaar geleden kon Polle niet helemaal voluit aanvallen in de Rally van Wallonië.
"Ik was toen zwaar van de baan gegaan in de TAC Rally en op twee weken tijd hadden we een nieuwe Citroën C2-R2 gebouwd. Twee weken dag en nacht werken, dat betekende dat ik erg vermoeid aan de start kwam en bovendien moest ik het vertrouwen weer opbouwen na die sortie. Pas in de slotfase kwam ik op dreef. Deze keer is de voorbereiding ideaal verlopen en zal ik klaar zijn om er vanaf de start in te vliegen, al zal ik op de Citadel gewoon mijn tempo rijden."