Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Rally van Kortrijk 2014 : Didier Vanwijnsberghe tevreden over het seizoen 2014.

Didier Vanwijnsberghe leek op weg om in de 6 uren van Kortrijk nog eens een orgelpunt te plaatsen op het seizoen 2014. Tot aan de voorlaatste proef lag hij riant aan de leiding, maar toen zorgde een kapotte motor er voor dat het laatste optreden met de Ford Escort een negatief kantje kreeg.

“De Ford Escort staat inderdaad te koop, en een extra verkoopargument zal toch zijn dat de wagen nog voorzien wordt van een nieuwe krachtbron” reageert Didier.

“Ondanks het feit dat we naast de overwinning grepen in Kortrijk, mogen we best tevreden zijn over het seizoen. In de mooiste en populairste Belgische rally’s, zijnde de Ypres Historic Rally en de Condroz rally, wisten we wel onze naam op het palmares te plaatsen. En in de meeste rally’s hebben we toch een schitterende strijd kunnen uitvechten met collega-vriend Paul Lietaer, nog altijd “the best in the west”. Minpuntje was dan weer dat we in enkele rally’s door technische problemen aan de kant moesten. Denken we daarbij maar aan de TAC-rally in Tielt en de East Belgian Rally.

Maar over het algemeen is 2014 toch een schitterende campagne. En we zitten nu al reikhalzend uit te kijken naar volgend jaar, waar we weer met de BMW M3 zullen starten. Mogelijks in het volledige historic-kampioenschap, als de reglementeringen officieel worden. En misschien zit er weer een strijd aan te komen met Polle, die dezelfde campagne zou rijden met een Subaru Legacy. En bovendien, als de Escort niet verkocht geraakt, kunnen we nog altijd terugvallen op deze wagen, die ons de laatste seizoenen toch heel wat schitterende momenten heeft gebracht” besluit de man uit Sint-Eloois-Vijve.