Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Ypres Historic Rally powered by ConXion 2012 : Wedstrijdverslag Jochen Claerhout – Piero Vandeputte.

Na een bewogen week waarin de motor stuk draaide op de testbank en waar bleek dat de wagen op de shakedown van woensdag maar een topsnelheid haalde van 149 km/h, stonden we vrijdag avond toch aan de start met de OPEL KADET C , weliswaar een beetje ontgoocheld met ons startnummer, zijnde 321.

Met een wagen die net klaar was en waar we nog weinig ervaring mee hadden, daarbovenop een HI-TECH nota systeem die mij CO absoluut eens wilde proberen, zijnde een programma om alles via IPAD te noteren en af te lezen konden we beginnen in Boezinge1.

Al op het einde van KP Boezinge liep het fout, een bout van de alternator kwam los en al meteen konden we op de verbinding beginnen te sleutelen, we verloren daarmee ongeveer 10 minuten en kregen daarvoor 1.30min straftijd.

Zaterdag middag stonden we daardoor op de 25ste plaats op meer dan 2 minuten achterstand, de organisatie heeft echter wel rekening gehouden met onze snelle tijden waardoor we mochten starten tussen de snellere wagens , waarvoor onze dank.

Op de eerste proef op zaterdag (Heuvelland) ging het (bijna) mis door een klein misverstand tussen mij en CO- Piero die nog de verschillende manieren aan het uittesten was voor het scrollen met de IPAD, we kwamen er met de schrik en wat deuken en wat onkruid onder de wagen vanaf.

De tweede proef Vleteren-Krombeke, was ook nog een beetje zoeken naar het juiste ritme en vanaf KP 3 konden we de aanval inzetten, dit resulteerde in bijna allemaal top 3 tijden voor de rest van de wedstrijd, dit tussen de grote kanonnen die toch allemaal minimum over 100 pk meer beschikken,

Uiteindelijk eindigden we met een 7de plaats, maar enkel het podium telt voor ons!

Toch is het duidelijk dat er nog potentieel zit in onze OPEL KADET, een top 3 met deze wagen is opnieuw onze ambitie voor volgend jaar.

Intussen zullen we flink wat werk hebben aan ons nieuw project! Waar we trouwens nog voor op zoek zijn naar enkele sponsors. Wordt vervolgd!

Graag nog dank aan onze sponsors : V&S Agenturen NV Vandeputte Banden Claerhout

En vooral ook aan onze trouwe supporters !