Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Short Rally Kasterlee : Tobi Vandenberghe reed op automatische piloot .

Om de leidersplaats in het VAS DIV4 kampioenschap te verdedigen werd in extermis beslist om deel te nemen in Kasterlee. Een facebook oproep leverde 6 kandidaat co-piloten op, en uiteindelijk werd beslist Stefaan Vanassche mee aan boord te nemen.
Tijdens de verkenningen werd snel duidelijk dat Stefaan reeds de nodige bagage heeft, en op zondagmorgen kon de strijd vol vertrouwen aangevat worden.
De regen van de zaterdag zorgde voor een glad parcours, dus was het toch opletten geblazen de eerste lus.
Na de eerste proef werd duidelijk dat het een Opel strijd zou worden.
Tom TT was snelste, Monnens volgde op 1 sec en wij hadden er nog een extra seconde over gereden.
In de 2de proef was de rangschikking identiek, echter werden de verschillen enkele secondjes groter.
Vanaf de 2de lus was de baan volledig opgedroogd, dus konden we full attack rijden.
Jammergenoeg moest Tom TT de strijd staken tijdens kp3 met een haperend versnellingsapparaat. Monnens maakte ook een kleine fout waardoor we aan de leiding kwamen.
Met nog 5 proeven te gaan beloofde het spannend te worden met Monnens.
Van deze 5 proeven werden 3 proeven met exact dezelfde tijd verreden.
De straftijd die Gunther opgelopen was wegens laattijdig inklokken zorgde voor een welgekomen buffer.
Bekijken we nadien de tijden van alle proeven,dan hebben we op kp3,5,7 driemaal dezelfde scratch-tijd gereden. Lang leve de automatische piloot!
Voor het kampioenschap was dit resultaat alvast zeer interessant.. to be continued