Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Geko Ypres Rally 2013 : Symtech Racing met Hayden Paddon en de Fiesta S2000.

In 2011 werd de Nieuw-Zeelandse piloot Hayden Paddon aan het stuur van een Subaru Impreza STR11 van Symtech Racing, wereldkampioen in PWRC. Het werd al meteen duidelijk voor alle specialisten dat Paddon een echte topper is. Symtech Racing gaat nu “zijn piloot” opvissen voor de Geko Ypres Rally, en de succesformule Symtech-Paddon komt aan de start in de kattestad met een heuse Ford Fiesta S2000!

In 2011 werd Paddon PWRC wereldkampioen met Symtech Racing.

Het zal een eerste deelname worden in Ieper voor Paddon en zijn vaste co John Kennard, maar dat schrikt hem niet af. Hayden Paddon : “Je moet altijd wel eens voor de eerste keer ergens komen. We rijden dit jaar nog een aantal wedstrijden in WRC2, maar mijn vrienden bij Symtech Racing wisten mij te
overtuigen om naar deze topper van het Europees Rally Kampioenschap te komen. We komen naar Ieper zonder verwachtingen, want het is meteen ook de eerste keer dat ik achter het stuur kruip van de Fiesta S2000.”

Veel te ontdekken dus voor Paddon maar het team is dan weer wel een vertrouwde omgeving. “Het seizoen met Symtech Racing in 2011 is tot nu toe
mijn beste seizoen geweest. Ze werken heel professioneel en hebben veel ervaring. We zijn altijd contact blijven houden vorig jaar, en ik kijk er dan
ook naar uit om opnieuw met hen samen te werken,”
aldus een opgetogen
Paddon.

Bij Symtech Racing wordt alles in gereedheid gebracht om Hayden Paddon in een zo’n goed mogelijke sfeer deze wedstrijd te laten ervaren. Dirk Van der Sluys
van Symtech Racing : “We zijn zeer opgetogen dat Hayden en John terug zijn. Voor ons is Paddon de absolute top en als wij ons steentje kunnen bijdragen in
de evolutie van zijn carrière, dan kunnen we daar enkel heel blij mee zijn. We hebben steeds goed kunnen samenwerken, en de resultaten in het
wereldkampioenschap waren daar het mooiste bewijs van. Hij is zeer snel, professioneel en beredeneerd en met de Ford Fiesta S2000 hebben we zeker ook één
van de topauto’s van de huidige S2000 generatie.”
Wim De Boeck voegt er aan
toe : “De Fiesta S2000 heeft voor ons niet veel geheimen want we runden al
een Fiesta S2000 in 2010 in het wereldkampioenschap voor Michal Kosciuszko.”
Gemakkelijk zal het niet zijn voor Paddon want als Nieuw-Zeelander is Ieper niet echt een gekend terrein. En met maar een paar doortochten als verkenning
mogen de verwachtingen dan ook niet té hoog worden gesteld.

Ik denk voor een eerste deelname in Ieper dat we niet té ambitieus mogen zijn. We zullen zeker met een bepaalde marge rijden en ik denk dan ook als we
een top 5 halen dat we daar al heel tevreden zullen mee mogen zijn,
zegt
een voorzichtige Paddon.

De Ford Fiesta S2000 van Symtech Racing zal in Ieper in de kleuren staan van Winmax, Japanse competitie remblokken van hoogstaand niveau. Winmax komt nu op de Europese markt.