Newest pictures

WERVIK RALLY 2024

MONTEBERG 2024

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

ORC RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Sezoensrally 2024: Maxime Potty leider na de eerste ronde.

80 teams gingen vanochtend om 8h van start in de 47ste Sezoensrally, de derde wedstrijd van het Kroon-Oil Belgian Rally Championship Divisie 1. Door de regen van de voorbije dagen, liggen de onverharde stroken er bijzonder verraderlijk bij. Omdat de eerste wagens de modder mee op het asfalt nemen, is een foutje snel gemaakt, zelfs op de asfaltstroken. 
Nadat Niels Reynvoet,die als leider in het kampioenschap het parcours opent, de snelste tijd reed op de openingsproef in Goolder, nam Maxime Potty de leiding in de wedstrijd over op de proef van Brueghel. Na de eerste lus van vier proeven heeft de titelverdediger de koppositie in handen met 1"10 voorsprong op Niels Reynvoet.
"We hebben hier nooit gereden in dit soort natte omstandigheden. Daarom was het extreem moeilijk om de grip in te schatten. We hebben wel wat marge achter de hand gehouden, want een foutje was heel snel gemaakt," vertelde leider Maxime Potty. ......

"Het is zo verraderlijk dat ik geen risico's heb genomen. We hebben misschien wel een klein voordeel omdat we het parcours openen, al staan er dan nog grote plassen in de koorden waar we snijden. Het is vooral een kwestie van foutloos te blijven," verklaarde Niels Reynvoet.
Jos Verstappen, voor de tweede keer aan de start in de Sezoensrally, staat derde op 12"3. De Nederlander, voor wie dit een thuisrally is, vond de omstandigheden ook een stuk moeilijker dan vorig jaar. "Er ligt veel meer vuil op de baan dan vorig jaar. De modder maakt niet alleen het onverhard erg glad, maar ook het asfalt. We hadden voor de eerste twee proeven twee reservewielen meegenomen met slicks, maar die konden we niet gebruiken. Voorlopig zijn regenbanden de enige juiste keuze," aldus Verstappen. 
Bastien Rouard volgt op een mooie 4de plaats op 27"1, voor zijn teamgenoot Cédric Cherain, die niet veel ervaring heeft ook het parcours van de Sezoensrally. "Dat gebrek aan ervaring is geen excuus. Ik heb op de eerste proef twee fouten gemaakt. Ik ging twee keer rechtdoor in een remzone, een keer op asfalt en een keer op onverhard. De auto voelt ook nog niet optimaal aan. Het is duidelijk dat we nog werk hebben," aldus Cherain. 
Charles Munster volgt met de derde Hyundai van BMA op de 6de plaats, voor Vincent Verschueren, die met zijn Citroën op de eerste proef even van de baan ging. John Wartique, Fred Miclotte en Nicola Stampaert maken de Top 10 vol.
Bij de GT's heeft Patrick Snijers na de eerste lus de leiding in handen, met 6"3 voorsprong op Gunther Monnens, die op de allereerste proef de stuurbekrachtiging van zijn Porsche verloor. Monnens moest drie proeven zonder servo afwerken, maar hij gaat nu op het serviceterrein De Damburg het stuurhuis vervangen. 
Jimmy D'hondt (van de baan KP 1), Martin van Iersel (technisch probleem), Michiel Becx (technisch probleem) en Lyssia Baudet (van de baan) hebben het einde van de eerste lus niet gehaald.