Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Sezoens rally 2013 : Patrick Mylleville in extremis 2de bij de historis.

Patrick : Op zaterdag 18 mei ging de Sezoensrally te Bocholt als 4 de manche van start die meetelt voor het BK (historic) rally in supervettige omstandigheden . Vrijdag viel de regen met bakken uit de hemel zodat de onverhard stukken er heel vuil en glad bijlagen .
Zaterdagmorgen waren de weergoden ons gunstig gezind maar toch kon het parcour niet meer opdrogen in de onverhard stukken . Voor ons was de bandenkeuze niet evident daar wij niet over alle types banden beschikken . We kozen voor een hoge band maar al vlug leek dit de verkeerde keuze wat ons veel tijd koste de eerste 2 kp’s ( op tour achter pistolets haha ) .
Tijdens de service konden wij die wisselen voor onze regenbanden wat al veel beter was . Het vertrouwen kwam terug maar niet veel later brak onze ophangingsarm linksachter af waardoor we genoodzaakt de resterende kp’s rustig afhaspelden .
Onze service mannen stelden alles in het werk en kregen die ook klaar , vanaf nu konden we ervoor gaan en onze tijden heel wat verbeteren . De laatste lus zouden wij het verschil moeten maken om nog één plaats dichter te komen , wij stonden nog 1’03’’ achter op Dirk Van Rompuy met de ascona dit is veel maar was haalbaar . Toen wij op de 2 de proef aan de start stonden kwam er melding van annulatie , Dirk Deveux had een zware sortie gehad zonder gekwetsten dit was een domper op de wedstrijd . Dirk verdiende de zege , maar door deze sortie kwamen we plots op de 3 de plaats te staan . We roken onze kans om 2 de te worden en kozen om op slicks van start te gaan en voluit te gaan want als we dit konden kwamen we op de eerste plaats in de tussenstand van het BK . Na de langste proef Beek Bree namen we meer dan 1 minuut terug en hadden we de beste tijd geplaatst .
Missie volbracht , nog enkel de laatste proef op een goed tempo afhaspelen .
Conclusie : super tevreden na toch redelijk veel pech .
Supporters alvast bedankt om de verre verplaatsing te maken .

De volgende word de rally van Wervik met co-piloot Yves Wulle Motul Dewulf met de Ford Escort spektakel verzekerd .

Jochen : De Sezoensrally was de volgende rally voor mij met Patrick in de Porsche 911. Deze rally staat bekend omwille van zijn parcours met verscheidene stroken onverhard. Na het weekend ervoor deelgenomen te hebben aan de RS Monteberg, zat ik in het ritme voor Bocholt.

Tijdens de verkenningen werd duidelijk dat het parcours er heel vettig en slopend bij zou liggen. We opteerden om van bij het begin in het goede ritme te zitten voor de eerste 2 proeven. Jammer genoeg hadden we de verkeerde bandenkeuze gemaakt. Na de service gingen we vol goeie moed van start op de KP Beek-Bree, maar werden spijtig genoeg wat afgeremd tijdens de rondkoers door een tragere deelnemer. Ook op de 4e kp zat het geluk ons niet mee, want toen brak een ophangingsarm af, waardoor we even het land opzochten en al snel een 2-tal minuten verloren.
Tijdens de 2e ronde van 4 kp’s werd dan ook beslist om er een strak tempo aan over te houden, maar dan kreeg de versnellingsbak van de Porsche kuren. Dit werd tijdens de service opgelost door serviceteam Vermeulen, die prachtig werk leverden, om de Porsche in een zo goed mogelijke conditie gans de dag door te behouden. Na een studie van de tijden voor de laatste lus van 4 proeven, kwamen we tot de conclusie dat we nog de 4e plaats in ons bereik hadden en gingen dus vol in de aanval. Dit resulteerde in enkele mooie tijden en zelfs een besttijd bij de Historics op de KP Beek-Bree, wat bewijst dat we er zeker vertrouwen in hadden. Aan het eind van deze slopende rally werden we echter beloond met de 2e plaats. Door dit resultaat komt Patrick aan de leiding komt van het Yokohama Belgian Historic Rally Championship, een super resultaat!
Graag wil ik de talrijke opgekomen supporters bedanken, om de verre verplaatsing te maken en voor MAS-Racing te komen supporteren! Ook een woordje aan dank aan het Serviceteam Vermeulen die al het mogelijke deed om de wagen in perfecte staat te behouden in deze slopende rally en voor hun professionele aanpak! Tevens ook nog dank aan Patrick voor de mooie kans die hij mij gegeven heeft om enkele nationale rally’s te rijden. Eind dit jaar zal ik nog met Patrick aan de start komen van de Hoppeland Rally in de Ford Escort MK II, waar ik nu al enorm naar uitkijk!
Ik wens dan ook Patrick en Nico nog heel veel succes in het vervolg van de BK-campagne en zal altijd beschikbaar blijven om in geval van, mijn steentje bij te dragen tot het team!