Newest pictures

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2024

STADEN RALLY 2024

TBR RALLY 2024

YPRES RALLY 2024

WERVIK RALLY 2024

MONTEBERG 2024

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

ORC RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Rallylegend San Marino 2021: Na de tweede wedstrijddag zien we Brusori ( Porsche 911 ), Delecour ( Ford Sierre Cosworth ),Wevers ( Subaru Inprezza ) en Giacomelli ( Fiat 131 Abarth ) als leiders afsluiten.

Met een weer dat vandaag uiteindelijk Rallylegend in verrukking bracht, en met een enorm publiek, eindigde de tweede rallydag.Onder de "Historische", bevestigt Simone Brusori, met Lucia Valdiserra, op Porsche 911 Rs 3000 van 1985 zichzelf nog steeds leider na dag 2, zelfs als de San Marino-coureur Stefano Rosati, met Sergio Toccaceli, op Talbot Lotus van 1981 heel dichtbij blijft, iets meer dan 5 seconden. Sergio Galletti, met Cesare Richler Del Mare, in een Porsche Carrera Rs uit 1975 bevestigt op de derde plaats, meer dan 50 seconden van de leiding.

In de categorie "Mythe" nam de Franse kampioen Francois Delecour, samen met Sabrina De Castelli, in een Ford Sierra Cosworth 4X4, het commando over aan het einde van de tweede etappe en behaalde een geruststellende voorsprong van meer dan 20 seconden op Marcello Colombini uit San Marino, samen met Selva, met de BMW M3 E30, terwijl Carlo Boroli naar de derde plaats zakt, met Billy Casazza aan de rand, op Subaru Impreza 555, bestraft door een vertraging van een Time Control, die meer dan twee minuten kostte, maar met een duidelijke comeback. ......

Onder de krachtige auto's in de categorie "WRC", na de tweede etappe, is de Nederlander Erik Wevers, met Jalmar Van Weeren, in een 2006 Subaru Impreza WRC S12, de Deense Kristian Poulsen, met Ole Frederiksen, voor op Hyundai i20 Coupè WRC Plus van 2020 en de Zwitserse Mirko Puricelli, met Nicola Medici ernaast, in een Citroën DS3 WRC uit 2011, met de drie bemanningen in iets meer dan 13 seconden.

Onder de "originele" koninginnen uit het verleden die betrokken waren bij Rallylegend Heritage, springt aan het einde van dag twee de Fiat 131 Abarth uit 1977 van Sandro Giacomelli - Nicola Zancanella, winnaars hier twee jaar geleden, in het hoofd voor de zeldzame en prachtige 1975 Lancia Stratos door "Febis" - Osvaldo Finotti en Dino Fabbrica - Massimo Leonardo's 1974 Porsche 911.

EEN EXCLUSIEVE RALLYLEGEND: DE PREMIRE VAN DE DELTA S4 TRIFLUX

Evenement binnen het evenement, traditiegetrouw bij Rallylegend, een geweldige exclusiviteit: een gloednieuwe Lancia S4 werd aan het publiek getoond, beschreven en gestart: de Triflux-motor werd erop gemonteerd, een meesterwerk van de ingenieur Claudio Lombardi, vader van de Delta , voor een technische evolutie van de volumetrische compressor, die echter nooit in de race werd gebruikt. Evenals de aerodynamische ontwikkelingen in een sleutel uit 1987, die ook te bewonderen was op de S4 "triflux" op Rallylegend. Een goede 800 pk om op te rekenen in de asfaltversie, dankzij twee turbines met sequentiële supercharger. De promotor van het initiatief, Marco Gramenzi, presenteerde deze geweldige exclusive op Rallylegend, die plaatsvond op de stand van Sparco, met Miki Biasion, tolk van het hoogste niveau van de Delta S4.

VEEL KAMPIOENEN EN DE "BIG BOSS" CESARE FIORIO BIJ "WE ARE THE STORY - 1981-2021"

De bijeenkomst "We are history - 1981-2021" bij de hospitality Rallylegend opende met een grote verrassing, die Miki Biasion zichtbaar ontroerde. Verborgen onder een zeildoek lag de Opel Ascona 400 groep 4 waarmee de tweevoudig wereldkampioen zijn grote carrière begon en die Vito Piarulli, organisator van Rallylegend, met de flair van de grote jager van deze verhalen bij een verzamelaar vond en overtuigde de laatste om het naar San Marino te brengen.

De bijeenkomst ging vervolgens voor een groot publiek verder met interessante en zeer grappige verhalen van Cesare Fiorio, de grote leider van Fiat-Lancia-Ferrari, Maurizio Verini, Tonino Tognana, Michele Cinotto, Federico Ormezzano en Gabriele Noberasco, die herinner me Giorgio Leonetti, onlangs overleden, voormalig animator van de Tre Gazzelle-stal, door Pier Felice Filippi.

RALLYLEGEND PROGRAMMA: MORGEN, ZONDAG, AFSLUITING VAN DE RALLY EN AWARDS

De 19e editie van Rallylegend komt tot een einde, met de derde en laatste dag van de rally, gepland voor morgen, zondag 10 oktober, met twee ronden op The Legend (4.380 km) en finale aankomst in Rallylegend Village om 13.00 uur.