Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

TAC Rally 2013 : Polle Geusens bevestigd met een dubbel gevoel.

Afgelopen zaterdag werd in het West-vlaamse Tielt de start gegeven van de 40ste TAC Rally, ook meteen de 2de manche van de Junior Belgian Rally Championship. Na zijn mooie overwinning in de Rally van Haspengouw begon Polle vol vertrouwen aan de wedstrijd, dat bleek meteen uit de 4 besttijden die hij realiseerde in de eerste ronde van de rally. Dit gaf hem al een mooie voorsprong van bijna 30sec op de eerste volgende Junior. Tijdens de service werd dan ook met het team beslist om het tempo een klein beetje te laten zakken maar toch geconcentreerd te blijven, geen gemakkelijke taak voor iemand met weinig ervaring.“In de eerste ronde hebben we al een verschil kunnen maken met Ghislain de Mevius en de anderen, ook omdat Matthias Boon jammer genoeg op de eerste KP al uit de wedstrijd was. Nu geconcentreerd blijven en niks forceren, maar ik ga liever voluit dat is veel gemakkelijker.” Lachte Polle.Ronde 2 werd afgesloten met 2 besttijden in de klasse, ondanks dat op de laatste klassementsproef van die ronde er een probleem opdook met de remdruk, aan de finish bleek een remleiding achteraan beschadigd te zijn. Dit werd tijdens de service hersteld en de 3de ronde kon worden aangevat.Die ronde begon met een mooie 2de tijd in de klasse op nog geen halve seconde achter de Mevius, het ideale tempo was gevonden. Op de tweede klassementsproef ging het echter helemaal fout toen Polle in een snelle bochtencombinatie net iets te ver op het grind in de buitenkant van een bocht terecht kwam en zo weggleed tegen enkele pallets langs de kant van de weg en vervolgens ook nog een verlichtingspaal raakte. Een jammer bruusk einde aan de mooie wedstrijd die tot dan gereden was.“het was de derde keer dat we daar passeerde en ik ging een fractie te snel de linkse bocht in waardoor de wagen achteraan een beetje uitbrak, dat corrigeerde ik nog maar kwam net te ver op het grind aan de buitenkant van de rechterbocht erna. De wagen schoof op de pallets met alle gevolgen van dien. Eerst en vooral ben ik blij dat mijn co en ik beiden niks hebben, het was toch een serieuze impact. Ook wil ik de veiligheidsmensen en geneeskundigen bedanken voor de goede hulp, dan zie je pas wat deze mensen kunnen betekenen.Onze Citroën C2 ziet er wel niet al te best meer uit en we hopen dat we bijkomend budget kunnen vinden om de schade tijdig te herstellen en aan de start kunnen staan in de Rallye de Wallonie binnen 3 weken.”