Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

BRC / Sezoens Rally 2019: Patrick Snijers met vertrouwen naar Ieper.

Patrick Snijers en Davy Thierie hebben met hun VW Polo R5 van BMA het einde van de Sezoensrally niet gehaald. Op de 12de proef begaf de centrale aandrijfas van de VW Polo waardoor Patrick Snijers zijn wagen na een sterke wedstrijd aan de kant moest zetten. Een ontgoocheling die de Limburger positief benadert. Hij kon enkele toptijden rijden, zodat het leerproces definitief afgerond lijkt. 

Na vier asfaltrally’s kregen de deelnemers aan de Sezoensrally een serieuze portie maaskiezel voor de wielen geschoven. Na vier klassementsrproeven keek Patrick Snijers al tegen een achterstand van 43 seconden aan. Vanaf de vijfde proef had hij het goede ritme beet, mengde hij zich volop in de debatten en reed hij in de achtste proef de snelste tijd. Ook in de daaropvolgende proeven was Patrick goed mee. Jammer genoeg haalden ze het einde van de wedstrijd niet. “Op de twaalfde proef moest ik de wagen aan de kant zetten” zegt Patrick Snijers. “De centrale aandrijfas begaf het op drie ritten van het einde.Op dit soort parcours met enkel voorwielaandrijving rijden had geen enkele zin. Het is jammer want ik had net de handleiding hoe je een VW Polo R5 bestuurt gevonden. Mijn start deze ochtend was niet al te best en op de eerste vier proeven verloren we wat tijd. Nadien ging het beter, reden we in de achtste proef de snelste tijd en waren onze tijden zeer goed. Ik hoop dat we ons leerproces hebben afgerond, we hebben daar genoeg over gezeurd en gezaagd, en vanaf nu kunnen focussen op een goed resultaat. Mijn vader zegt dat ik dit jaar maar één rally hoef te winnen en dat is Ieper (lacht).”  ......

“Deze ochtend was het nog een beetje zoeken maar nadien ging het echt goed” aldus Davy Thierie. “De VW Polo R5 gedroeg zich écht heel goed op de gravel. Ik zeg het: het ging alsmaar beter en dan is het jammer dat daar plotseling een einde aan komt. Deze prestatie geeft wel vertrouwen naar de toekomst.”