Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

BRC / Rally de Wallonie 2019: Vincent Verschueren pas 7de op meer dan 2 minuten van de winnaar.

Teleurstelling, dat gevoel heerste bij Vincent Verschueren, Stéphane Prévot en het ganse team van GoDrive na de 36ste Rally van Wallonië. Een zevende plaats in de vierde wedstrijd van het Jobfixers Belgian Rally Championship, dat was niet de ambitie van de Belgische kampioen van 2017. De start was nochtans redelijk, met een vijfde plaats na de dubbele passage op de showproef op de Citadel van Namen vrijdagavond. Maar, meteen op de eerste klassementsproef in Natoye had Vincent Verschueren al pech. De Skoda Fabia R5 bereikte de finish met een velg waar geen band meer op te zien was.

"We zijn na een kilometer al lek gereden. Ik kan het niet geloven. Drie jaar reden we geen enkele keer lek en dit seizoen regent het lekke banden. We verliezen 1'05". Een topresultaat is verkeken," aldus Vincent ontgoocheld. 

De rest van de dag was een loterij op het vlak van de bandenkeuze door het extreem wisselvallige weer. Vincent reed het grootste deel van de etappe op "01"-banden, een band met de rubbersamenstelling van een regenband, maar met de tekening van een slick voor droog weer. De tijden volgden echter niet zoals Vincent het wenste. De tweede etappe werd afgesloten op de 7de plaats op 1'48" van de leider. "Onze afstellingen waren veel te hard, zeker op dit nat parcours. We hebben in de slotronde de afstellingen soepeler gezet, maar ik geraak nog altijd niet aan de tijden van Adrian Fernémont en Cédric Cherain. Ik kan je nochtans verzekeren dat ik keihard aangevallen heb. We hebben zelfs "zot" aangevallen, met risico's, maar nog volgen de tijden niet. Sinds Ieper vorig seizoen, na onze overstap naar deze Fabia R5, heb ik geen snelste tijd meer gereden. Dat is niet normaal. Onze bandenkeuze was misschien niet altijd optimaal, maar ook dat verklaart het verschil niet. Er is iets met de auto, maar als ik een verklaring had, dan zou het natuurlijk al opgelost zijn..." .....

Zondag eindigde Vincent Verschueren op de 7de plaats, op 2'12" van de winnaar, Adrian Fernémont. Zonder het tijdverlies door de lekke band, was een podiumplaats haalbaar. "Maar nog op meer dan een minuut en daar kan ik niet tevreden mee zijn. Ik hoop dat we snel een oplossing vinden, want ik kan je verzekeren dat we alles geven om mee te strijden voor de overwinning..."