Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Tuur Vanden Abeele met Mitsu EVO7 in Landen .

Aanstaande zaterdag start het nieuwe Belgisch kampioenschap rally in Landen met de Haspengouw rally. Ook voor Tuur en Isidoor die in 2013 opnieuw tekenen voor een gans kampioenschap. Tuur, “Jawel, ook in 2013 blijven Isidoor en ik samenwerken. Enkel voor Ieper wisselt Isidoor getrouw voor Vincent maar voor de rest werken we samen. Er is maar één verschil, we gaan dit jaar enkele malen van auto veranderen”.

Voor 2013 kiest de piloot uit Marke voor een gedeelte van het seizoen voor de Mitsubishi EVO7 GrN. Tuur, “Ik heb al veel goeds gehoord van deze auto en via via wist ik dat er één te koop stond bij Peter Vandenbroucke in Geluwe. Na overleg zijn we tot een akkoord gekomen en rijden we de proeven buiten West Vlaanderen met deze auto. De structuur van Peter doet het onderhoud”. Gedurende het seizoen zullen we de wagen trachten te optimaliseren. Nu is deze voorzien van standaardremmen, standaard versnellingsbak, standaard diffs. We beseffen al te goed wanneer we een beetje willen meestrijden met de jongere en dikkere Evo’s we deze aanpassingen dienen te doen.

Doch na de goeie ervaring met de Polo S2000 van het GoDrive team in 2012 wordt er ook dit jaar met hen verder gewerkt. Tuur, ”klopt, weliswaar beperkt maar de wedstrijden in West Vlaanderen, waaronder Ieper doen we met de Polo”.

Een mixed programma voor Tuur en Isidoor dus. Beide kijken reeds uit naar hun debuut met de EVO aanstaande zaterdag in Landen.