Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

BRC / EBR 2018 : Vincent Verschueren eindigt op de vierde plaats.

In de East Belgian Rally, de voorlaatste manche van het Jobfixers Belgian Rally Championship, hebben Vincent Verschueren en Veronique Hostens opnieuw het beste van zichzelf gegeven. Helaas bleek het niet voldoende om hun Belgische titel te verlengen. Na een felle strijd voor elke seconde, eindigde het GoDrive-duo op de vierde plaats. 

De wedstrijd in Sankt-Vith begon nochtans goed voor Vincent Verschueren. Na de eerste lus van vier klassementsproeven stond hij aan de leiding, maar met amper 4 tienden van een seconde voorsprong op zijn titelconcurrent Kris Princen. Op dat moment hadden ook Sébastien Bedoret en Adrian Fernémont al een snelste tijd gereden.  "Het niveau ligt verschrikkelijk hoog. We rijden allemaal op de limiet. In Burg-Reuland heb ik een klein foutje gemaakt. Ik ging iets te dwars in een bocht, maar dat zijn details," vertelde Verschueren. "Enkele jaren geleden hebben we zelf ons niveau opgekrikt omdat we moesten rivaliseren met Freddy Loix, die de lat erg hoog legde. ......

Nu zijn Kris Princen en ik blijkbaar de referentie voor de jongeren Fernémont en Bedoret. Dat belooft wel voor de toekomst!"

In de tweede ronde stak Kris Princen een tandje bij, terwijl Vincent Verschueren terrein verloor. Na de tweede lus was de GoDrive Skoda Fabia R5 naar de derde plaats gezakt op 10"8 van leider Princen. "Ik begrijp het niet," aldus Vincent eerder gelaten. "We hebben een nieuwe Fabia R5 gekocht en sindsdien zijn we minder snel dan met de vorige wagen. Ik ben in de tweede ronde zelfs trager dan in de eerste lus. Heel vreemd. Bovendien hebben we de pop-off valve weer moeten vervangen omdat die open ging, wat ons vermogen kostte. De overwinning zal niet voor vandaag zijn, want 10"8, dat maken we niet meer goed op Kris Princen..."

Dat bleek ook. In de slotronde bleef Vincent vechten aan het stuur van de Skoda. Op de allerlaatste proef gingen nog een twintigtal seconden verloren, waardoor hij vierde werd, op 37"2 van Kris Princen, zijn opvolger als kampioen van België. "Het was niet onze wedstrijd. In de slotronde raakte ik eerst een paaltje, omdat de wagen uit brak toen ik verrast werd door grind in een bocht. Wij hebben dan ook geen ouvreurs... Op de laatste proef ging ik nog rond, waarbij ik de motor af liet slaan. Maar, 2de, 3de of 37ste, dat maakt hier geen verschil. Het blijft heel vreemd dat we met de nieuwe Skoda minder snel zijn dan met de vorige wagen. Ik weet niet wat er aan de hand is. Hoe dan ook, het was een fantastisch seizoen en we spreken hier over kleine details die het verschil hebben gemaakt. Het was een erg spannende strijd met Kris in elke rally. Dus, onze felicitaties voor de nieuwe kampioen!"