Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Wim Lootens met BMW M3 E36 in het RACB Criterium.

2012 was voor Wim Lootens en Bert Minne een jaar van leren en de BMW M3 E36 op punt zetten. Naar het einde van het seizoen bleek dat de wagen betrouwbaar was en deftige tijden kon draaien. De aanpassing van het L&M Racing Team aan de wagen en besturing ervan bleek wat moeilijker dan zelf verwacht, daar toch een
andere rijstijl nodig is. Piloot Wim Lootens hoopt alvast op nog wat progressie mits de extra kilometers in 2013.

“De enige investering die we deze winter gedaan hebben is dan ook gedaan op de plaats waar we extra betrouwbaarheid wilden. En zo toch een kleine
tijdswinst mee kunnen boeken zonder grote kosten. Dankzij Kurt Braeckevelt, die zelf investeerde in een sequentiële versnellingsbak, konden we een klauw geschakelde vijfbak aanschaffen in 2de hands. Deze werd reeds gemonteerd en getest en blijkt een grote verbetering. Verder beperken de aanpassingen zich tot
een luchthapper om de binnentemperatuur binnen de perken te houden. Verder werd er een grondige onderhoudsbeurt gehouden van de uiterst betrouwbare motor en differentieel,” aldus Wim Lootens die komend seizoen vooral op het RACB Criterium mikt.

“Dit jaar wilden we zeker onze thuiswedstrijd, de TAC Rally, rijden. Door de wijzigingen van de vergunningen hebben we besloten een nationale
vergunning te nemen en het criterium te rijden. Dit word aangevuld met enkele ASAF proeven en misschien de GTC Rally (voormalige Exotic green) in Nederland.
Omdat je met een nationale vergunning niet meer welkom bent in de VAS wedstrijden zonder bij te betalen laten we deze dit jaar links
liggen.”