Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

ORC Rally 2017: Didier Duquesne had mechanische problemen zodat strijden voor de overwinning niet mogelijk was.

Afgelopen zondag vertrok Didier Duquesne met de Konvert Ford Fiesta WRC als favoriet tijdens de ORC Rally in Oostrozebeke. Didier en copiloot François Geerlandt reden een heel sterke wedstrijd, vijf keer klokte het Konvert team de beste tijd. Maar helaas kreeg het team ook af te rekenen met mechanische problemen zodat strijden voor de overwinning niet mogelijk was.

Halverwege de tweede proef scheurde de turbodarm van de Fiesta WRC en verloren we steeds meer vermogen,” aldus Didier Duquesne. "Op die proef verloren we een kleine 10 seconden, maar dan moesten we nog de derde proef zonder turbo afwerken. Zo werden we nog verder teruggeslagen in het klassement.... 
Vanaf de tweede lus zijn we dan in de aanval gegaan, met als resultaat vijf maal de beste tijd. In de laatste ronde wou ik nog eens een kanontijd rijden op de proef van De Ginste, maar naar het einde van de proef ging ik rond en verloor ik nog eens anderhalve minuut…

Uiteindelijk behaalde het team van Duquesne en Geerlandt de vierde plaats en werd de rally afgesloten met een goed gevoel.

Didier reed een heel sterke wedstrijd,” wist copiloot François Geerlandt nadien. “Toen de turbo was hersteld reden we ongeveer een halve seconde per kilometer sneller dan de R5 piloten en volgens First Motorsport is dit ook het verschil tussen de WRC en de RRC versie van de Fiesta. Ik kijk nu reeds uit naar onze volgende wedstrijd de Ypres Rally.

Ook de reacties in het kamp van Konvert waren enthousiast. “De prestatie die Didier, François en het team vandaag hebben neergezet heeft veel gelijkenissen met ons dagelijkse werk bij Konvert. Een volledig team dat zich 100% geeft en elk detail zo goed mogelijk in orde wenst te brengen…