Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2012 : Stijn Vandaele aan de finish na een moeilijke wedstrijd.

Donderdag kort na de middag vertrokken we richting Huy om ons verder voor te bereiden op wat de moeilijkste maar ook de mooiste rally van het seizoen zou worden. Na donderdagavond de kp's die in het donker verreden zouden worden
nog een laatste keer te verkennen zouden we vrijdag rond 13 uur afzakken om tijdens de shakedown de wegen rond Huy een eerste keer met de rallywagen te verkennen. We hadden de shakedown niet verkend en dus zou de eerste ronde een kennismakingsronde zijn. Echter bij de start werd ons gezegd dat er een band aan het lossen was, toch beslisten we te starten.
omdat we toch niet vol zouden doorgaan. Na 2 km was de band helemaal plat en stopten we om te wisselen. Na opnieuw 2 km was deze ook al naar de vaantjes zodat we beslisten om 4 nieuwe banden te leggen om nog tweemaal de shakedown te verkennen. Wat we onmiddellijk wisten was dat het er vies, vuil en vettig aan toe zou gaan op zaterdag en zondag.
Op zaterdag zouden we voorzichtig starten om dan het tempo iets op te drijven om de zaterdagavond rond de 50 ste plaats af te sluiten en om dan zondag nog enkele plaatsen te winnen. Dit was de theorie dat we enkel nog in de praktijk moesten omzetten.
Na de eerste boucle van drie kp's waar alles perfect verlopen was stonden we reeds op de 60 ste plaats algemeen. De drie volgende kp's waren van een andere orde en zouden veel zwaarder moeten zijn, dit was ook het geval, op iedere kp zagen we minsten drie auto's die zich vast hadden gereden of zoals enkele toch zwaar van de baan waren gegaan. Voor ons was alles terug perfect verlopen wat het vertrouwen deed groeien. De volgende drie kp's terug aan een mooi tempo gereden en onze positie vastgehouden. De laatste drie kp's zou volledig in het donker vereden worden wat voor mij de eerste keer was. De eerste twee waren geanuleerd en dus was er maar één meer te rijden waar we een 50 ste tijd neerzetten. Zaterdagavond moe maar voldaan op een 48 ste plaats algemeen zonder het minste probleem te hebben gehad met de wagen. Zondag tijden de eerste boucle van 5 kp's was ik nog niet goed wakker en was het tempo een beetje zoek. Toch konden we nog enkele plaatsen vooruit boeken. De laatste kp's werkten we aan een strak tempo af om dan als 46 ste algemeen te finishen na een voor ons zeer geslaagde maar in uiterst moeilijke omstandigheden. Bedankt aan mijn Co Christophe Samyn voor de goeie navigatie en Philcars voor de preparatie van de wagen. Dit jaar 5 rally's gereden met 5 mooie resultaten als gevolg.