Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Las Vegas Ypres Historic Rally 2016 : Paul Lietaer van start tot finish.

Van start tot finish legde Paul Lietaer een uitermate sterke suprematie aan de dag in de Las Vegas Ypres Historic Rally.  Van bij de eerste meters greep de Zwevegemnaar, al aan zijn 37ste deelname toe in Ieper, de rest bij de keel. De voorsprong van 46 seconden op Vauterin en 49 seconden op Vanwijnsberghe na het vrijdaggedeelte werd stelselmatig verder uitgebouwd. Bij het afvlaggen van de laatste klassementsproef op zaterdag, de meer dan 23 km tellende kp Hollebeke, had Lietaer intussen een kloof van iets meer dan drie minuten bewerkstelligd.
“”Misschien geldt hier wel het gezegde driemaal is scheepsrecht” aldus Lietaer. “In 2014 moest ik de handdoek werpen door mechanische pech, vorig jaar werd ik nipt geklopt door Stefaan Stouf. Nu zat het me mee en natuurlijk beleefden we een mooi weekend. Sinds vorig jaar toeren we rond met de Subaru Legacy, en we hebben heel wat werk gehad om de wagen te krijgen tot op het punt waar we nu staan. Dus doet deze overwinning zeker deugd.”
De strijd om de dichtste ereplaats was des te spannender. Stefaan Stouf leek op weg om de tweede stek voor zijn rekening te nemen, maar een gebroken motorsteun zorgde er voor dat het team vier minuten, wat 40 seconden straftijd betekent,  te laat uit de assistentiezone kwam.  Wanneer je dan ziet dat hij 24 seconden achter Didier Vanwijnsberghe eindigt,is de rekening vlug gemaakt.  De Nieuwpoortse visboer was overigens de enige die een scratch kon wegpikken van Lietaer. In Watou was hij bijna een seconde sneller. Voor de rest gingen alle besttijden naar de Polle.
Didier Vanwijnsberghe was uiteraard dik tevreden met de tweede plaats. “Het is van begin 2015, in de Haspengouw, dat we nog een wedstrijd wisten uit te rijden. Ik heb me in het weekend echt geamuseerd aan het stuur van de BMW M3, al hebben we gelukkig kunnen rekenen op de hulp van collega Robin Maes, die ons een versnellingsbak ter beschikking stelde. Zo niet hadden we waarschijnlijk weer aan de kant gestaan. Tegen Paul was er echt niets te doen, maar ik denk dat we een mooie strijd hebben geleverd voor de ereplaatsen.”
Met Lietaer-Vanwijnsberghe-Stouf haalde de oudere garde het van het jonge geweld. Bij de youngsters toonde Thomas Vauterin (4de)  zich de beste, voor merkgenoot Robin Maes, die blij was een deel punten te scoren voor het kampioenschap. Om er een mooi trio af te maken parkeerde Dirk Depuydt zijn M3 op plaats 6. Zoon Tom en vader Arnel Calcoen konden hun Ford Escort MKI op rang zeven neerplanten, ondanks problemen met de versnellingsbak gedurende de rally.  De Fin Ville Silvasti was met de Porsche 911 de eerste buitenlander op een achtste plaats.