Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Verslag East Belgian Rally 2012 : lekke band dwingt Jonas Langenakens tot opgave in functie van de Condroz Rally .

Jonas Langenakens verscheen na zijn uitstekende testsessie van afgelopen donderdag vol vertrouwen aan de start van de East Belgian Rally maar werd al snel geconfronteerd met een slippend differentieel. In de vierde klassementsrit reed Langenakens lek waardoor hij ruim acht minuten verloor. Langenakens reed nog enkele ritten in functie van de Condroz rally om uiteindelijk ontgoocheld op te geven.

"Deze ochtend hadden we veel problemen met het differentieel waardoor de achterste wielen constant doorslipten" analyseert Jonas Langenakens. "Hierdoor verloren we kostbare tijd al kon ik de schade ten opzichte van de derde plaats van Lhonnay toch nog beperken. Tijdens de vierde klassementsrit ging het goed mis. Ik reed lek en moest de wagen aan de kant zetten om het wiel te vervangen. Dat ging niet zonder slag of stoot want mijn co-rijder Lennert Salmon bezeerde hierbij zijn hand. Tijdens de daarop volgende assistentie speelden we nog wat met de afstellingen en reed ik nog drie klassementsritten om zo nog enkele dingen te testen in functie van de Condroz rally. Na die ritten besloot ik om op te geven om zo nog wat budget te sparen voor de slotwedstrijd van het BK waar ik opnieuw zal starten met de Subaru Impreza WRC S10. De wagen is performant genoeg. Alleen is het moeilijk om de juiste afstelling te vinden en als je dan nog eens geconfronteerd wordt met een slippend differentieel dan weet je dat je het moeilijk wordt om de verloren tijd goed te maken. In een rally van één dag moet je er meteen staan en dat was vandaag helaas niet het geval."