Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Rally van Haspengouw 2016 : Sterke prestatie in thuisrally helaas niet kunnen afwerken.

Jonas Langenakens en Kenneth Delvaux waren erop gebrand om zoals vanouds een mooie prestatie neer te zetten in hun thuisrally. Wekenlang werd er naar uitgekeken om de mooie Lancer Evo IX over de snelle Limburgse/Brabantse verkavelingspaden te jagen. Hoewel er zoals in tegenstelling met de meeste collega’s geen ruime testsessie aan de rally voorafging, bewees Jonas al weer vrij snel het goede ritme te hebben gevonden. Op de eerste doortocht van Halle-Booienhoven werd meteen een zevende tijd geklokt. Hiermee lieten de Landenaars al enkele R5’s en ook alle andere Lancers achter zich.

Toevalstreffer of waren deze piloten nog niet goed uitgeslapen? Verdict op de nieuwe proeven in Heers en Horpmaal. Telkenmale opnieuw de zevende tijd achter Bob De Jong die het peloton snelste R5’s afsloot. Tijdens de eerste servicebeurt in het Landense Domein ’t Park licht Jonas zijn eerste kilometers op snelheid van dit jaar toe: “Ik denk dat we meteen zitten waar we zouden moeten zitten. Veel sneller dan dit kunnen we niet meer met onze groep N. Ons ritme zit goed. We gaan trachten om de zevende plaats te consolideren.” Dat lukte dan ook vrij aardig in de tweede ronde maar tijdens de passage aan het bekende kapelletje in Walshoutem ging het toch even mis. “Ik heb me daar een beetje mispakt en we raakten een borduurtje. Niet hard, maar de wielophanging linksachter werd toch geraakt waardoor we wat tijd verloren. Gelukkig was het de laatste proef voor de service. Het euvel werd door onze servicecrew snel en binnen tijd verholpen. Maar na de start van de laatste doortocht op Halle-Booienhoven merkte ik dat het middendifferentieel niet meer functioneerde zoals het hoorde. We konden de proef nog wel afwerken maar in de wetenschap dat er nog drie proeven moesten gereden worden, beslisten we na onderling overleg al vrij snel dat we de strijd beter konden staken om verdere schade te vermijden. Jammer, maar het is niet anders…,” aldus een ontgoochelde Langenakens.

Het team zal in de komende dagen de schade opmeten en de nodige herstellingen uitvoeren. Mocht blijken dat de schade meevalt, zal er ook worden gestart in de Rally van Hannuit op 12 maart. Een rally die al lang op het verlanglijstje van Jonas staat, maar waar hij nog nooit eerder aan de start stond… Wie Jonas kent, weet dat hij dan ook niet komt enkel en alleen maar ‘om den hoop te vergroten’…