Newest pictures

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2024

STADEN RALLY 2024

TBR RALLY 2024

YPRES RALLY 2024

WERVIK RALLY 2024

MONTEBERG 2024

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

ORC RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Rally Kasterlee 2015 : Verslag van de wedstrijd.

Het had al erg vreemd moeten lopen op de Short Rally in Kasterlee, een organisatie van RT Titanic, wilde er niet een Nederlander met de winst gaan lopen. Het Paradigit Rallyteam was immers opnieuw op volle sterkte aanwezig en deze keer kwam ook nog Dennis Kuipers en zijn Ford Fiesta S2000 de gelederen vullen. Voor de Nederlanders is de Short van Kasterlee telkens een ideale voorbereiding op de Hellendoornrally, die het kampioenschap bij onze noorderburen in zijn tweede seizoenshelft schiet. Met een leuke publieke belangstelling, tropische temperaturen en een goed gevuld deelnemersveld konden de organisatoren niet anders dan tevreden zijn.

Piet Van Hoof en de Lancer Evo 4 vestigden zich onmiddellijk als favoriet aan de leiding, maar het duurde niet langer dan de 3de proef vooraleer ook Dennis Kuipers van zich liet horen. Daarna werd het stuivertje wisselen en hoewel Van Hoof de leiding nooit uit handen gaf, toch was de voorsprong op de Fiesta S2000 van zijn naaste concurrent ook nooit echt geruststellend. Maar met een eindscore van 4 tegen 3 in de besttijden op de proeven was het verdict duidelijk ttz Piet en John Van Hoof wonnen met 9 seconden voorsprong op Dennis Kuipers, die in de Fiesta S2000 werd genavigeerd door onze landgenoot Robin Buysmans. Neefje Sander Van Hoof (Evo X R4) vertoefde ondertussen al op bijna een halve minuut (27 seconden) maar dat bleek voldoende om mee op het podium te klimmen. De Nederlandse overheersing stopte echter niet. Arjen De Koning bracht de mooie Evo4 ex-Makinen naar de vierde stek en hij werd dan nog gevolgd door Martin Van Iersel (Evo X R4), Hein Jonkers (Evo 6) en Antoine Biesheuvel (Nissan 350Z). Pas op de 8ste plaats zien we de eerste Belg, Dirk Ceyssens, met een Nissan 350Z.

De successen van de Belgen moesten vooral gezocht worden in de andere categorieën. Zoals elk jaar ook nu weer veel lokale rijders met een overdosis aan enthousiasme en daarom soms ook heel wat foutjes, slippers en uitstapjes. Het spectaculairst was de crash van de Mitsubishi Lancer van Serge Vervondel en Robin Roggeman. Zij verloren de controle op een hobbelige landweg, schampten langs een boom en stuiterden in duikvlucht over de weg. De crew bleef gelukkig ongedeerd, maar dat kon van de wagen niet worden gezegd... Dat een mooi succes soms ook verder in het peloton tot stand wordt gebracht bewees het jongerenduo Kjell Vandenberghe en Lisa De Deyne. Zij plaatsten hun Citroen Saxo op de 24ste positie algemeen, maar streken daarmee de winst op in de Divisie 1-2.

Bij de Historics leek Jens Maes goed op weg om de Opel Ascona naar een overwinning te loodsen, maar een lekke band op de derde klassementsproef deed hem veel tijd verliezen. Op een compacte rally als Kasterlee kon die tijd niet meer worden goedgemaakt en Jens, bijgestaan door Jim Lampole, eindigde uiteindelijk slechts als 8ste bij de Historics. Dirk en Wouter Dumon, eveneens op Ascona, namen dan de leiding over, op de hielen gezeten door Ronny Declerck en Steven Rambour in een andere Ascona. Op de laatste proef gebeurde het dan. De ervaren rot Declerck klokte een 9de plek algemeen en maakte meer dan 8 seconden goed op Dumon. De Dumon-clan zag zich zo de winst door de vingers glippen en ze moesten zich neerleggen bij de tweede plaats, achter de snelle, gele machine van Ronny De-clerck. Liederkerkenaar Van Craenenbroeck (Toyota Twin Cam) mocht op de derde podiumtrede.