Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

BRC / Sezoens Rally 2021: Grégoire Munster wint secondenspel in Bocholt.

Wat een finale en wat een mentale kracht van Grégoire Munster en zijn navigator Louis Louka in de 44ste Sezoensrally. De 22-jarige Hyundai-rijder hield ondanks de enorme druk in het donker stand op de maaskiezel. Na deze tweede overwinning doet Grégoire Munster ongetwijfeld een gooi naar de titel in het Kroon-Oil Belgian Rally Championship.

Grégoire Munster maakte op KP Gerdingen, drie proeven voor de finish, een klein foutje en plots was de spanning terug in de wedstrijd. De Hyundai-rijder verspeelde 10" en zag zijn voorsprong krimpen tot 2"2 op Adrian Fernémont en 2"5 op Ghislain de Mevius. Je zou voor minder nerveus worden... "Ik had dat foutje nooit mogen maken. Ik miste het rempunt voor een gemaskeerde afslag rechts langs het kanaal en ik kreeg de wagen niet meteen aan de praat. Het leek een eeuwigheid te duren," doet Grégoire Munster zijn verhaal. "Daarna hebben we nog gepusht om een kleine marge te hebben op de laatste proef. Ik wist dat Adrian tot het uiterste zou gaan. Hij rijdt nog 4" van zijn achterstand weg, maar het was toch genoeg voor ons om een tweede zege te boeken. Echt, ik ben 5 jaar ouder geworden op die laatste proeven..."

Adrian Fernémont erkende dat Grégoire Munster heel sterk was. "Dit is mijn beste resultaat ooit in de Sezoensrally, een rally die me nooit lag. Ik ben tevreden over mijn wedstrijd. Ik heb alles geprobeerd op de laatste proef. Knap dat Grégoire stand heeft gehouden," vertelde Adrian, die als leider in het Kroon-Oil BRC naar de Condroz Rally trekt. .....

Ghislain de Mevius werd derde op 10"5 en daar was hij niet tevreden mee. "Nee, ik heb in het donker niet hard genoeg gereden. Ik had Adrian nog terug kunnen halen. Voor het overige hebben we deze ochtend in de openingsronde de wedstrijd verloren door problemen met de pop-off valve."

Ondanks een schuiver op de laatste proef, door slecht afgestelde verstralers, werd Vincent  Verschueren toch mooi vierde. Verschueren was lange tijd mee in strijd voor een podiumplaats, maar twee kleine schuivers kostten een halve minuut en de aansluiting met de kopgroep. Na de vroege opgave van Sébastien Bedoret, die met een kapot differentieel de strijd staakte, stuurde Patrick Snijers zijn Porsche 997 GT3 naar een onverhoopte vijfde plaats.  "Ik heb zelden zo genoten van de Sezoensrally," lachte Patrick Snijers. "Op het einde van de wedstrijd werd het nog spannend, want de motor sputterde, wellicht door vuil in de benzinepomp. Maar, we zijn er geraakt." Zijn gedoodverfde concurrent in GT, Gunther Monnens, werd nog zesde, ondanks problemen met de koppeling in de slotfase en deze ochtend een losgekomen paddle van het schakelsysteem. 

In de Stellantis Rally Cup ging de winst naar Gino Bux voor Charles Munster, die met zijn Opel Corsa Rally4 de snelste was in het Junior BRC, voor Thibaud Mazuin. In de M Cup ging de overwinning en meteen ook de eindzege naar Tom Ceuppens. Franky Boulat, die mee aan de leiding stond in de tussenstand, moest opgeven na een breuk van een aandrijfas. 

In Historic was Michel Vandergeeten de winnaar met zijn Lancia Delta Integrale, voor Philip Smets met de originele Chrysler Avenger.