Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Ypres Rally 2021: Grégoire Munster pakt 3 scratches tussen de ambitieuze jonge wolven van het wereldkampioenschap.

Op de lastige rallywegen van de Westhoek en de Ardennen wisten Grégoire Munster en Louis Louka met hun Hyundai i20 Rally2 regelmatig eerste viool te spelen in hun categorie. Dat was net één van de doelen die het team zich voor de start van de Belgische manche van het wereldkampioenschap had gesteld.

Grégoire Munster is een jongeman die zijn beloftes houdt. Zo had hij enkele uren voor de start van de meest prestigieuze wedstrijd op de Belgische rallykalender beloofd om zich op het niveau van de specialisten van de discipline te hijsen.

“Rally is een sport waarbij ervaring een hele grote rol speelt”, verklaarde Munster aan de journalisten die zich voor de start van de rally in de Ieperse Lakenhallen hadden verzameld. “Beetje bij beetje werken wij onze geplande stappen af. Persoonlijk zou ik hier heel graag een volgende kaap ronden: in mijn categorie een eerste snelste tijd in het wereldkampioenschap laten optekenen.” Geen geringe uitdaging, want op de deelnemerslijst van de Renties Ypres Rally Belgium krioelde het van ambitieuze jonge wolven. Bovendien beschikte onze landgenoot op het atypische parcours niet over een enorme ervaring. .....

  “Ik stond hier inderdaad nog maar één keer eerder aan de start, en bovendien was dat nog met een kleine voortrekker. Onze huidige Hyundai i20 Rally2 beschikt over heel wat meer paardenkrachten én over vierwielaandrijving. Dat scheelt toch een slok op een borrel”, legde de rijder van de i20 Rally2 in de kleuren Hyundai Belux uit.  Maar de jonge Belgen wisten zich uitstekend van hun taak te kwijten. “Drie keer wisten we de snelste tijd van alle R5-wagens neer te zetten”, stelt corijder Louis Louka met de glimlach. “Prestaties waar we alleen maar nog meer motivatie uit putten.” Enige schaduw over de uitstekende prestaties: het duo verloor tijdens de laatste chronorit op vrijdag een kleine vier minuten na een schuiver. 

“Frustrerend uiteraard, maar dat hoort bij de sport, bij het opdoen van ervaring ook”, analyseert de corijder. “Wat we mogen onthouden is dat de Hyundai i20 Rally2 nog altijd een heel performante bolide is, zelfs in de wat oudere versie”, vult Grégoire aan. “Nu leggen we ons volledig toe op het vervolg van het Belgische kampioenschap. De ervaring van Ieper zal ons over enkele weken, bij de Omloop van Vlaanderen in Roeselare, zeker van pas komen.”