Newest pictures

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2024

STADEN RALLY 2024

TBR RALLY 2024

YPRES RALLY 2024

WERVIK RALLY 2024

MONTEBERG 2024

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

ORC RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Wedstrijdverslag Moorslede 2013 : Koen Verhaeghe – Annelies Deschuyttere (Ford Escort MK1).

Koen: “De Rallysprint van Moorslede werd verreden over een klassementsproef van +- 9,100 kilometer op een voor 100 % verhard wegdek. Zoals traditiegetrouw zorgde onze service team leader Kristiaan en ons service team member Chriske terug voor de vlekkeloze keuring op zaterdagnamiddag. We waren nummer 219 toegewezen. Ook Nico–Yanninck en Filip–Ronny van ons Vada-Racing team waren terug van de partij. Dit jaar werd ook een nieuwe wagen opgenomen in ons Vada-Racing team. Met name Erik Louis en zijn co. Zij zijn nu ook officieel lid van ons Vada-Racing team. Onze stagiair Lieven is bijna klaar met zijn proefperiode. De volgende rally, namelijk de TAC rally van Tielt wordt zijn definitief examen en zal hij evt officieel gedoopt worden door onze service team leader als een official service team member. We zullen zien. Hij kan alvast nog wat oefenen op de shakedown van 3 april 2013.

Terug naar de rallysprint van Moorslede. Onze ideale tijd voor het verlaten wagenpark was 9u36 ’s morgens. Blij om terug een nieuw seizoen aan de start te mogen staan met mijn vertrouwde copilote Annelies en met ons Escortje. Wel jammer dat het nat lag, niet zo ideaal op het 1ste zicht om te starten aan de 1ste kp van het seizoen. De Kp verliep evenwel vrij vlot. We namen geen risico’s. De handrem werd veelvuldig gebruikt en zorgde voor mooie passages. Aan de finish gekomen bleek dat we toch een 18de tijd gedraaid hadden met onze 6m55. Op de 122 wagens in het algemeen klassement stonden we op plaats 53.

Aan de start van onze tweede ronde moesten we meer dan een uur aanschuiven, het ene sortietje na het andere op het parcours. En daarboven op zette iemand hierboven nog de hemelsluizen open. De hagel viel met bakken uit te lucht. Vandaar dat we onze tijd uitzonderlijk slechter was dan de vorige kp in plaats van verbeterd, 7m19. Op naar beter. Ondertussen was het parcours stilletjes aan opgedroogd. Dit was hoopvol voor onze derde ronde van de dag. Maar de hoop zonk al snel diep in onze schoenen toen we terug de ellenlange wachtrij zagen staan aan de start. Terug bijna een uur aanschuiven. Amai, amai. Maar tot overmaat van ramp werd zelfs de volledige Kp geannuleerd wegens een zwaar ongeval op het einde van de Kp. Nog slechter zelfs. Gezien het ondertussen al zo laat was geworden moest de organisatie zelfs de vierde en laatste kp van de dag voor iedereen aflasten wegens tijdsgebrek.

De organisatie zat met de handen in het haar. Veel ongevallen, veel schade, tijdsopnames die in het honderd liepen. Historics wagens hadden slechts de helft van de rally kunnen rijden. Voor sommigen moeilijk aanvaardbaar. Kortom, een editie om snel te vergeten.

Resultaat van de rallysprint: Op de 38 ingeschreven historic wagens haalden we de 19ste plaats. En in onze klasse H3 eindigden we op een 8ste plaats van de 14 wagens. Dus voor de 1ste rally van het seizoen waren we matig enthousiast.

Op naar de volgende rally. De TAC Rally van Tielt op zaterdag 6 april. Alvast iets dichter bij de deur. Zoals ieder jaar gaan we ook dit jaar deelnemen aan de shakedown op “de ratte” en dit op woensdagavond 3 april. Zoals ook iedereen ondertussen wel weet is de TAC Rally van Tielt onze achillespees en hebben we daar al meerdere wagens of toch stukken ervan, achtergelaten. Bijgevolg is alle morele steun dan ook welkom, hoe meer supporters … Het belooft alvast terug een zeer mooie deelnemersveld te worden. Hopelijk zijn de weergoden ons deze keer beter gezind.”