Newest pictures

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2024

STADEN RALLY 2024

TBR RALLY 2024

YPRES RALLY 2024

WERVIK RALLY 2024

MONTEBERG 2024

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

ORC RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Rally Wervik 2016 : Peter Lemahieu kon de Groep M Ford Escort verder testen en afstellen met het oog op Ieper.

Na het hoopvolle debuut in de ORC Rally kwam Peter Lamahieu in de Rally van Wervik aan de start om de Groep M Ford Escort verder te testen en af te stellen voor de KENOTEK Ypres Rally van volgende week. “Achteraf ben ik heel tevreden, we hebben opnieuw heel veel bijgeleerd in Wervik. Zo ontdekten we dat grote remmen een noodzaak zijn, deze zijn ondertussen reeds besteld en worden eind deze week gemonteerd.” aldus Peter.
De FIA gekeurde Michelin banden werden ook getest in Wervik en van die banden was Peter heel sterk onder de indruk. “Die banden bieden zoveel meer grip dat ik in de toekomst altijd met dit type zal rijden. De wagen is wel iets minder mooi met die smallere banden, maar ze zijn stukken efficiënter!”
Door het gebruik van deze banden zal wel nog een andere verhouding moeten worden gemonteerd onder de Escort. De topsnelheid zal zo opgetrokken worden naar 185 km/uur, in plaats van de 170 km/uur in Wervik.
Na de kennismaking in de ORC en Wervik gaat alle aandacht nu naar Ieper. Met de verschillende kleine aanpassingen die uitgevoerd werden is de wagen helemaal klaar voor de thuisrally van Peter & Didier.
“Het zal een drukke week worden, verkenningen, dinsdag staat onze wagen bij Ford J&O in Poperinge, woensdag bij Ford in Ieper, donderdag shakedown en vrijdag en zaterdag de wedstrijd,” aldus copiloot Didier Bostoen.
“Ondertussen heb ik ook de wagen al wat beter onder de knie. Ik merk dat ik een veel minder de handrem mag gebruiken, de wagen is zo efficiënt dat een meer zuivere rijstijl noodzakelijk is om goede tijden neer te zetten. Het is duidelijk dat de investeringen die we het laatste jaar hebben gedaan resultaat hebben…”