Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Ypres Historic Rally powered by ConXion 2012 : Verslag MAS-RACING team met piloot Mylleville Patrick en copiloot Maes Jens .

De twintigste editie van de Ypres Historic Rally met heel wat snelle deelnemers zou een prachtige editie moeten worden . Op vrijdagavond gingen we van start in Boezinge , maar voor ons bleek al vlug dat de wagen geen baan hield en dat we veel te veel rem druk hadden achteraan , gevolg superslechte tijd met een 34 ste plaats . Langemark was er echter ook te veel aan , we haalden geen snelheid en toch lagen we bijna in de gracht want de achterkant van de wagen brak constant uit tijdens het remmen , gevolg terug een slechte tijd . Tijdens de verbinding naar de 2 de keer Boezinge konden we de remmen echter wel bijstellen , de wegligging daarentegen niet . De wagen reageerde al veel beter met een 10 de tijd dit was onze plaats .
Op zaterdag konden we van start gaan met een 24 ste plaats superslecht maar niet getreurd de top 10 lag nog binnen het bereik , we verloren vrijdag toch een 50 sec denk ik . Na Heuvelland , Vleteren die meer weg had van een auto kerkhof en Watou hadden we tijden in de top 10 met gevolg dat we op een 13 de plaats over de grote markt van Ieper konden rijden , toch een 11 tal plaatsen goed gemaakt . OP Hollebeke moesten we de top 10 kunnen binnen dringen en starten we met een nieuw stel banden om zo een goede tijd te kunnen plaatsen . Alles zag er goed uit en ging super vlot , toen we een eerste maal het bos uitkwamen zag ik de vorige wagen op een kleine 200 meter al rijden .
Maar opeens was het over voor ons , rook in de wagen zodat we op gematigd tempo toch nog de finish konden halen , jammer toch hadden we nog een 14 de tijd . We kregen geen verwittiging , versnellingsbak schakelde perfect maar het huis van de versnellingsbak is gebarsten met het gekende gevolg olie verlies en enorm veel rook . Zo hebben we Ieper op een onaangename manier terug moeten verlaten . Nu is er een momentje van rust en kunnen we eens goed nadenken om een oplossing te vinden voor ons probleem .
Alvast bedankt aan onze service , sponsors , supporters en nog vele anderen die achter ons stonden .