Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Rallye de Trois Ponts : E&E-Rallysport mooi begin van het nieuwe seizoen.

Op zondag 7 april stonden Erik en Els aan de start van de Rallye de Trois Ponts. Deze rally bestond uit 3 rondes van 3 proeven en dit voor een totaal van 98 km tegen de chrono.De eerste proef werd vlot, maar zonder risico’s afgewerkt wat een 5de tijd opleverde. Op de 2de en mooiste proef van de wedstrijd, Wanne, werd het ritme wat verhoogd en niet zonder resultaat. Er werd een mooie 3de tijd gerealiseerd.Daarna ging het richting Bodeux voor de 3de en langste proef van de wedstrijd. Deze proef is een rondkoers, de wagens komen dus meerdere keren aan de start voorbij. Toen het bijna aan E&E was om van start te gaan werd plots de volledige proef stilgelegd door de rode vlag. Er was een hevige crash gebeurd van de Mitsubishi nr. 18. De wagen was op een elektriciteitspaal terecht gekomen en de piloot, François Bidonet, moest door de brandweer uit de wagen worden bevrijd. Aanvankelijk zag het er niet goed uit, maar bij nader inzien vallen de verwondingen gelukkig mee. Door dit ongeval kon E&E deze proef niet afwerken. Hierdoor was er een ganse dag een vertekend beeld van de uitslag omdat er een voorlopige rijtijd werd toegekend. Het leek alsof E&E op een 6de plaats stond, maar door wat telwerk wisten zij dat ze wel degelijk op een 3de plaats stonden.De strijd om deze plaats te verdedigen kon ingezet worden. Het zou gaan tussen de Evo 6 van E&E, de Subaru van Daniël Molter en de Citroën DS3 van Arnaud Fumal.Tijdens de eerste 2 proeven van de 2de ronde werden er mooie tijden gerealiseerd en op deze manier kon de 3de plaats in handen worden gehouden. Op de 3de proef was het vertrouwen even weg, het parkoer lag er vuil bij en hier en daar was het verraderlijk glad door smeltende sneeuw. Hier kon Daniël Molter van profiteren en nam zo de 3de plaats over.Ook tijdens de 3de ronde verliep alles vlot. Er werd voor elke seconde gestreden om zo de 4de plaats veilig te stellen. En dit lukte ook. Erik en Els werden 4de algemeen met 13 seconden voorsprong op Arnaud Fumal.De ganse dag liep de auto als een trein. Het ritme zat er, ondanks 6 maanden inactiviteit, snel terug in. En na de teleurstellende opgave in de rally de Mettet vorig jaar is dit resultaat een opsteker. Erik en Els kijken alvast uit naar hun volgende wedstrijd op 19 mei. Dan wordt de Salamandre rally in Beaumont gereden.