Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Wedstrijdverslag Moorslede 2013 : Gauthier Hanssens – Delpine Martin (BMW E30).

Gauthier: “Na een te lange winterstop van het Beemer Racing Team was de Rallysprint van Moorslede de afspraak om het nieuwe seizoen op gang te trekken. Beide wagens werden onderworpen aan een stevige revisie en omdat we onze ‘verhuur’wagen wilden promoten, hadden we besloten om er zelf mee aan te treden.

Gezien de weersomstandigheden bleek al gauw tijdens de verkenningen dat het parcours er gevaarlijk zou bij liggen. Samen met Co delphine werd besloten om ‘kalm’ van start te gaan om het iets beter te doen dan vorig jaar en zonder brokken aan de finish te komen. De eerste ronde zagen we al collega’s uitvallen en hier en daar werd het gaspedaal iets terug genomen. De wagen werd een beetje gespaard na de grote revisie, maar naarmate de kilometers opliepen voelden we ons beiden beter in ons sas. Het vertrouwen kwam snel terug en al gauw stonden enkele mooie schuivers vereeuwigd op beeld. Na een lange servicebeurt konden we op een droog parcours onze tweede ronde afleggen.

We merkten dat we nog bredere en verdere schuivers konden maken en zagen aan de finish dat we ook onze tijd konden verbeteren met 22 sec. Tevens merkten we dat we goed meedraaiden met de eersten van de klasse op enkele seconden na. Tijdens de 2de servicebeurt merkten we dat het al redelijk laat was uitgelopen en aan de start van de derde boucle moesten we weer staan wachten. Niemand valt er iets te verwijten, want zoals de organisatie al eerder vermeldde: veiligheid primeert.

Na enige tijd mochten we starten… Nadat eerder al de hemelsluizen even waren open gegaan: weg droge parcours. Terug enige voorzichtigheid geboden, waardoor we enkele seconden lieten liggen en terug zakten naar een derde plaats in de klasse. Toen we over de finish kwamen werd ons gemeld dat de vierde ronde zou geschrapt worden.

Tot grote spijt van de copilote Delphine, want voor haar ‘verjaardagsrally’ kon deze dag niet lang genoeg duren. We kijken terug op een toffe rallysprint die te vroeg is afgelopen, maar volgende keer beter. De volgende wedstrijd  is de TAC rally van tielt met co Bart Sagaert.”