Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Geko Rally Wervik 2012 : Verslag Koen Verhaeghe .

Voor deze keer had ik gelegenheids co-piloot Kurt mee ter vervanging van Annelies. Kurt was afkomstig van Wervik zelf en kende dus heel goed de streek.De keuring en verkenningen waren voorzien op vrijdagnamiddag. Keuring was, zoals altijd, geen probleem voor ons technisch team. We hadden nummer 321.Op zaterdag was het al vroeg morgen. Ik moest al om 7u30 op service te Wervik staan. De historic kwamen aan de start voor de moderne wagens.

Kp Geluwe was iets gewijzigd toz van verleden jaar. Het einde was veranderd. De desbetreffende gemeente waarop vroeger de finish lag wou geen toelating meer geven om op hun grond rally te doen. Spijtig. Maar de organisatie had dit euvel zonder al te veel problemen kunnen verhelpen. De Kp verliep goed en we draaiden een tijd van 4m16. Kp Kruiseke was identiek als vorig jaar en draaiden we 6m18 rond. Kp Wervik was een groot stuk ingekort toz vorig jaar. Daar kwamen we op 3m24. Nu 30minuten service om alles te checken en een bandenwissel uit te voeren. Ik kreeg gezien de temperaturen mijn banden niet warm.

Na de 1ste boucle stonden we een 84ste plaats algemeen en 23 bij de historic wagens.
Kp Geluwe verliep een stuk vlotter dan de 1ste keer. Dit resulteerde zich in een winst van maar liefst 8sec. Kp Kruiseke reden we identiek dezelfde tijd en Kp Wervik was geannuleerd wegens een ongeval. Op terug naar de service zone.

Kp Geluwe hadden we een paar verkeerde inschattingen van haakse bochten met de handrem en tevens werden we een beetje opgehouden door een wagen die in de gracht lag. Een verlies van 3sec toz van de vorige boucle. Kp Kruiseke waren we iets te enthousiast. We stonden op een L9 terug van waar we kwamen. Tegen dat we terug gedraaid waren hadden we al snel een paar seconden verloren. 6m29 bij aankomst was dan ook het verdict. De derde Kp kwamen we aan op 3m25.

Na de 3de boucle stonden we ondertussen wel al op een 66ste plaats algemeen, een stijging van 18 plaatsen en op een 18de plaats bij de historic wagens. Foto’s boven en onder zijn getrokken op het onverhard gedeelte. Op de onderste foto komen we volledig dwars van rechts uit het onverhard om dan zo onze weg te vervolgen op de asfalt baan.Kp Geluwe hebben we het maximum gegeven dat voor ons mogelijk was zonder brokken te rijden, 4m06. Ook Kp kruiseke deden we terug een hoop seconden af. 6m13. En kp Wervik lukte ons in 3m23. Mooi resultaat waardoor we terug een sprong namen van 8 plaatsen en nu 58ste plaats algemeen veroverd hadden.

Kp Geluwe hadden we terug alles gegeven om toch nog maar iets af te kunnen doen. Maar we bleven op 4m06 staan. Op Kp Kruiseke lukte het ons wel om nog een 5tal seconden af te doen. Kp Wervik finishten we op 3m24.